آخرین اخبار

4. اسفند 1399 - 7:17   |   کد مطلب: 38293
به بهانه 4 اسفند سالروز شهادت سردار شهیدقهاری‌سع
گلایه‌ی دردمندانه همسر سردار شهید قهاری‌سعید از مسئولان!
بعداز ۱۴ سال از شهادت سردار شهید قهاری سعید، همسر وی در یادداشتی نوشت: اینک چهارده سال است که از عمق گنبد نیلی تماشایمان می کند، از شما می پرسم آیا سعید برای برپایی عدل و عدالت نرفت؟ آیا شهدا برای دفاع از ارزش ها نرفتند ؟ آیا برای ولایت و ولایت مداری جان ندادند؟

به گزارش آوای سیدجمال، خانم رسولی، همسر سردار شهید سعید قهاری سعید در یادداشتی که به این پایگاه خبری ارسال کرده بود، نوشته است:

 

عصر جمعه چهارم اسفند ماه 1385 بود که بزرگ مرد جبهه های غرب و جنوب ، سرباز امام و انقلاب و همسر عزیزم، با پاسخ به صور شهادت چشم هایش را از این جهان بست و پروازش تعبیری زیبا از انّا الیه راجعون شد.
اینک چهارده سال است که از عمق گنبد نیلی تماشایمان می کند من و فرزندانش را ، یارانش را ، شما را ، مردم و مسئولین را ...

از شما می پرسم آیا سعید برای برپایی عدل و عدالت نرفت ؟ آیا شهدا برای دفاع از ارزش ها نرفتند ؟ آیا برای ولایت و ولایت مداری جان ندادند ؟

خدا نکند روزی برسد که با حسرت أین الحسن و أین الحسین بگوییم تا دیر نشده بدانیم که شهید عزیزم سعید قهاری سعید و دیگر شهدا نظاره گر ما هستند و شاید گاهی در گوشه ی آسمان از کردار بعضی از ما دلشان بگیرد و اشکی بریزند .

یادمان نرود خون گرم جان های عزیزی در ذره ذره خاک کشورمان جاری شد . تا بدینجا رسیده ایم . شهدا دین خود را ادا کردند و خدا نکند راه گم شود و بیراهه رویم ...

کلام بنده یادآور چهاردهمین سالروز شهادت فرمانده ی خادم ، ولایت مدار ، مؤمن ، شجاع ، جسور ، مهربان ، اهل همدان و اسدآباد ،  نه ... مردی به وسعت ایران است ....

والسلام  
همسر سردار شهید سعید قهاری سعید
1399/12/4
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal