آخرین اخبار

16. فروردين 1401 - 10:49   |   کد مطلب: 41867
شهرستان اسدآباد با وجود چالش‌ها و مشکلات در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی کمتر از ۱۵ روز از عمر دولت روحانی باقی مانده بود که با خداحافظی بی سر و صدای لیلا امیدی، معاون سابق سیاسی فرمانداری این شهرستان هنوز این جایگاه خالی مانده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دقیقا" اوایل مردادماه 1400؛ کمتر از ۱۵ روز از عمر دولت روحانی باقی مانده بود که علی رغم چالش و مشکلات در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی در شهرستان اسدآباد، لیلا امیدی که سکاندار معاونت سیاسی فرمانداری این شهرستان را برعهده داشت، بی سر و صدا از مردم خداحافظی کرد؛

 

این نوع خداحافظی بو دار و پر حرف و بی تدبیری آقای شاهرخی، استاندار سابق استان همدان که پشت درب‌های بسته و بی‌حساب‌ و کتاب صورت گرفت، موجب بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی و حتی سیاسی در سطح شهرستان شد.

 

البته بی تدبیری آقای شاهرخی تنها به این جا ختم نمی شد و به قبل تر از آن هم مربوط می‌شد، آن روز که با بی تدبیری یک زن که در حوزه فرهنگی بیشتر تخصص داشت را در پست غیرتخصصی و نامناسب و در حوزه عمران منصوب کرد و یا بعداز 50 روز بلاتکلیفی و خالی بودن پست معاونت سیاسی فرمانداری در شهرستان اسدآباد، او را که در پست معاونت عمرانی خدمت می‌کرد، در اقدام عجیب دولت تدبیر و بدون در نظر گرفتن افکار عمومی، به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری این شهرستان انتخاب و منصوب کرد.

 

حال بعداز خداحافظی پراز حرف لیلا امیدی از پست معاونت سیاسی فرمانداری اسدآباد تا به امروز که روزها از دولت سیزدهم هم می‌گذرد، جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان که یکی از پست‌های مهم و اثرگذار است، خالی است!

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که چند ماهی گزینه بومی را برای این جایگاه مدنظر گرفته‌اند اما هنوز خبری از معارفه وی نیست. این تعلل برای معارفه یک مسئول که می‌تواند در حوزه اجتماعی، امنیتی و سیاسی فرماندار را کمک کند، برای چیست؟ این سؤالی است که مردم از آقایان مسئول استانی دارند؟

 

ناگفته نماند اسدآباد در حوزه اجتماعی در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و روزها شاهد اتفاقات ناگواری در این حوزه هستیم که پرداختن به آنها در این یادداشت نمی‌گنجد و اگر مسئولان چاره اندیشی و فعالیتی نداشته باشند، با وجود فضای مجازی نابسامان اوضاع بدتر و آسیب اجتماعی بیشتری به جوانان و نوجوانان خواهد زد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal