آخرین اخبار

4. مرداد 1401 - 7:51   |   کد مطلب: 42874
با توجه به هزینه های سنگین و غیرضروری که در سفرهای برخی از مسئولان کشوری به شهرستان اسدآباد در گذشته شاهد بودیم، انتظار می رود آقای فرماندار با الگوگیری از فرمانداران دیگر این تشریفات و هزینه های غیروضرور را حذف و ممنوع کند.

به گزارش آوای سیدجمال، پنجشنبه 6 مردادماه امسال آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی به همراه هیأت دولت در سی امین سفرهای استانی خود به استان همدان سفر خواهد کرد.

در سفرهای استانی رئیس دولت مردمی و انقلابی معمولا" در راستای بررسی مشکلات و نیازهای اقشار مختلف مردم و دیدارهای چهره به چهره با آنان انجام می‌شود.

  رئیس دولت و همراهان وی در این دولت پیشقدم برای بررسی مشکلات و نیازها می‌شوند، انتظار این است که از هرگونه تشریفات و هزینه‌های غیر ضرور پرهیز شود، نصب بنرهای خوش آمدگویی و خیرمقدم برای دولتی که برای کار و حل مشکلات آمده ضروری نیست؛

 

البته در اخبار منتشر شده در رسانه‌ها شاهد هستیم که فرمانداران شهرستانهایی چون همدان، ملایر نصب بنرهای خوش آمدگویی و تشریفات را ممنوع کرده اند؛

با توجه به هزینه های سنگین و غیرضروری که در سفرهای برخی از مسئولان کشوری به شهرستان اسدآباد شاهد بودیم، انتظار می رود آقای فرماندار با الگوگیری از فرمانداران دیگر این تشریفات و هزینه های غیروضرور را حذف و ممنوع کند.

ناگفته نماند میهمان نوازی در فرهنگ عامه مردم اسدآباد همیشه بوده و هست و ثابت شده برای مسئولان است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal