آخرین اخبار

19. مرداد 1401 - 10:06   |   کد مطلب: 42982
اقدام غیرحرفه ای روابط عمومی فرمانداری اسدآباد؛
کپی برداری از سخنان مسئولین مختلف و جا زدن به نام فرماندار اسدآباد!+سند
روابط عمومی این فرمانداری در اقدامی غیرحرفه ای به جای درج سخنان فرماندار اسدآباد از سخنان فرماندار دالاهو که مربوط به سال 1400 در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درج شده بود، استفاده و در کانال منتسب به فرمانداری منتشر کرده است!

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر روز گذشته که فرماندار شهرستان اسدآباد نشست خبری را با تعدادی مدیر و ادمین کانال در شبکه های اجتماعی و چند خبرنگار رسانه های استانی به عنوان اصحاب رسانه شهرستان برگزار کرده بود. روابط عمومی این فرمانداری در اقدامی غیرحرفه ای به جای درج سخنان فرماندار اسدآباد از سخنان فرماندار دالاهو که مربوط به سال 1400 در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درج شده بود، استفاده و در کانال منتسب به فرمانداری منتشر کرده است!

 

چنین کار ناشیانه ای از سمت روابط عمومی فرمانداری اسدآباد و کپی برداری سخنان مسئولان در شهرهای مختلف و انتشار آن در کانال منتسب به فرمانداری، در حالی صورت می‌گیرد که این اقدام در چندین نوبت و برای موضوعات مختلف از جمله جلسه دیدار با هیأت رئیسه اتاق اصناف و جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی تکرار شده است؛ در جلسه با اتاق اصناف، صحبت های مسئولان یزد و در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی نیز صحبت های فرماندار تهران کپی برداری شده و کانال روابط عمومی اسدآباد، بجای سخنان فرماندار اسدآباد جا زده شده بود!

 

ناگفته نماند که حتی گاهی پیام های مناسبتی از زبان فرماندار در کانال منتسب به فرمانداری اسدآباد نیز در کانال منتسب به فرمانداری، کپی برداری از سایت های مختلف و مسئولان دیگر شهرها بوده است.

 

البته اگرچه نباید از یک ادمین کانال که با استخدام در شهرداری و پست گرفتن در مسئولیت روابط عمومی فرمانداری انتظار بیشتری داشت، اما از یک فرماندار با سابقه مدیریتی زیاد، انتظار می رود که حداقل یکبار کانال منتسب به مجموعه مدیریتی خود را چک کرده و از این موضوع غافل نشود.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal