آخرین اخبار

9. مهر 1401 - 23:07   |   کد مطلب: 43341
یک وکیل دادگستری نوشت: آهای اهالی غربی! نیرنگ و دشمنی شما با ملت‌ ما بر کسی پوشیده‌نیست روزی با صدام روزی با داعش روزی با تحریم و روزی با دعوت به شورش، مردم ما هستند کنار دولت درست در روزهای سخت، چه در سی‌تیر ۶۰ منافقین، چه در جنگ قومیتی و چه در جنگ تحمیلی، این روزها نیز پیش‌پرده سناریوی تجزیه جغرافیای خود را در بین ولگردهای انگلیس دیدند.

به گزارش آوای سیدجمال، یک وکیل دادگستری که دورانی را در جبهه های جنگ تحمیلی گذرانده در پی مکر و حیله غربی ها در نقش احزاب کومله  و دموکرات، نوشت: شما دنیایی غرب با مشارکت همديگر گاز‌های شیمیایی به صدام دادید تا ملت و مدافعان به وطن را بی‌رحمانه و ناجوانمردانه خفه کند، چه جرمی بالاتر از این؟

شما حتی ما را از داشتن ماسک‌ ضد شیمیایی هم  که شاید کودکی یا سربازی نجات یابد محروم کردید، چه دشمنی بالاتر از این؟

مگر شما نبودید با هدیه بمب‌های شیمیایی به صدام، سبب  قتل عام ۵۰۰۰ نفر از پیر و جوان زن و کودک مردم کُرد حلبچه را به‌وجود آورد، چطورحقوق بشر  را ندیدید و فعالانه مشارکت‌کردید؟،

 کی و کجا این کشتار بی‌سابقه را محکوم کردید؟! چرا سکوت کردید؟ چرا به روی مبارک‌تان نیاوردید که اینها بشرند،! انسانند کُردند؟،!

دفاع امروز شما از کُرد ریاکارانه‌ است فکر می‌کنید ملت  فراموش می‌کند؟  

کی داعش را پدید آوردو تجهیز کرد و در بوق و کرنای شبکه‌های صوتی تصویری بزرگنمایی کرد تا وحشیانه‌ترین عمل را بر سر ایزدی‌های کرد ببار آورد؟

لابد فراموش کردید یا خود را به‌خواب می‌زنید، اگر همت مردان ایرانی نبود شهرهای کرد نشین‌ شمال عراق هم یکی‌یکی زیر وحشیگری دست‌پروده‌های شما قرار میگرفت، حتما گریه‌ی رئیس آن اقلیم برای کمک و نجات اربیل بیاد دارید!
 اگر فراموش کردید کافی است کمی جستجو کنید، تا بدانید، کی شبانه او را دلداری داد و کمک کرد و داعش را تار‌و مار کرد و تخت و نام او را پا بر جا نشاند!

مهسا غیر  از این نژاد نبود، داغ فوت او بر دل است بر دل هر ایرانی از هر قوم و قبیله‌ای، جیغ شما هم بهانه است،
این گریه‌ی مکارانه ‌شما در امتداد همان حمایت و تجهیز و تشویق صدام است برای تجاوز به خاک ایران،

 این اشک تمساح شما دنباله تشکیل داعش شکست‌خورده‌است که حالا در پوست احزاب کومله و دموکرات رخ‌نموده است،

بوق و کرنای شما در غم مهسای ما نیست، از جنس حیله‌است برای نفوذ بر منبع انرژی زمستان‌تان، غافل از اینکه شیران دشت ارژنگ بیدارند و آمده نبرد،

آهای اهالی غربی! نیرنگ و دشمنی شما با ملت‌ ما بر کسی پوشیده‌نیست روزی با صدام روزی  با داعش روزی با تحریم و روزی با دعوت به شورش،

مردم ما هستند کنار دولت درست در روزهای سخت، چه در سی‌تیر ۶۰ منافقین، چه در جنگ قومیتی و چه در جنگ تحمیلی،
این روزها نیز پیش‌پرده سناریوی تجزیه جغرافیای خود را در بین ولگردهای انگلیس دیدند،

رونمایی از این فتنه زودتر از حد انتظار بود و  معلوم شد با خون‌بهای مرحوم مهسا چه جیب‌ها  و توبره‌ها دوخته‌اند،
درود بر ملت فهیم از هر نژاد و زبان و قومی که هستند،
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal