آخرین اخبار

5. دى 1401 - 9:43   |   کد مطلب: 43982
پیشنهاد ایده نو فرهنگی به هیأتهای مذهبی؛
با حضور در مراسمات عزای فاطمی یکدیگر مهمان‌ مادر شوید
چه خوب است که هیأتهای مذهبی در سطح شهرستان در مراسمات سوگواری و عزای فاطمی یکدیگر حاضر شوند و با یک هم افزایی بین عزاداران میهمان صاحب مراسم عزا همان مادر پهلو شکسته حضرت ام ابیها(س) شوند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال،  در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، بسیاری از هیئت های مذهبی در حال برگزاری مراسمات عزا و سوگواری  برای ام ابیها(س) هستند.

 

چه خوب می شود که در کنار این سوگواری ها برای مادر پهلو شکسته، و اجرای طرح هایی مانند سیاهپوش کردن منزل و مساجد، نذر فاطمی، برگزاری مراسمات سخنرانی با موضع فاطمی و برپایی نمایشگاه فاطمی، برپایی دسته عزاداری، برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی مادران شهدا، تجلیل از بانوان سیده فاطمی، برپایی ایستگاهای صلواتی، محفل قرآنی و روضه های خانگی،  یک کار نو و فرهنگی انجام داده و احترام مادر عالمیان را که صاحب همه مراسمات عزاداری فاطمیه است، طوری دیگری بگیریم.

 

بنابراین پیشنهاد می‌شود، هیأتهای مذهبی به عنوان میهمان در مراسمات عزاداری دیگر هیأتها حاضر شوند و یک دست و یک صدا نوای سوگ مادر پهلو شکسته را سر دهند.

 

این رسانه هم بنابر رسالت عظیم خود در ترویج امور فرهنگی و هم افزایی میان عزاداران این مراسمات، افتخار این را دارد که با پوشش خبری مناسب گامی در راستای ترویج فرهنگ فاطمی بردارد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal