آخرین اخبار

12. دى 1401 - 16:34   |   کد مطلب: 44040
امروز در آستانه روز غم انگیز از دست دادن سردار شهید سلیمانی، متصدیان نانوایی‌های روستای محروم چنارسفلی با کمک خیرین تنورشان را به نیت نذر برای سردار دلها گرم کرده و در دو نوبت صبح و عصر نان داغ صلواتی بین مردم پخت و توزیع کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، ۱۳ دی ماه، سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در پیش است و هرکسی که داغ رفتن او را در دلش زنده است، می‌خواهد در مکتب او برایش کاری کند.

امروز 12 دی ماه در آستانه روز غم انگیز از دست دادن سردار شهید سلیمانی، متصدیان نانوایی‌های روستای محروم چنارسفلی با کمک خیرین به یک ایده فرهنگی که از این رسانه پیشنهاد شده بود، جامه عمل پوشاندند.

 

آنان امروز تنورشان را به نیت نذر برای سردار دلها گرم کرده و در دو نوبت صبح و عصر با پخت و توزیع نان داغ صلواتی بین مردم یاد حاج قاسم را گرامی داشتند.

امام جمعه اسدآباد هم به پاس این خدمت خالصانه و عاشقانه خیرین و متصدیان نانوایی از این نانوایی سرکشی و بازدید کرده و با مردم هم کلام شدند.

روستای چنارسفلی یکی از روستاهای محروم از توابع شهرستان اسدآباد است که نزدیک به 5 هزار جمعیت دارد.

رسانه آوای سیجمال باز هم اعلام می‌کند آمادگی دارد در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی هرگونه اقدام فرهنگی در راستای مکتب حاج قاسم را پوشش خبری دهد.
انتهای پیام/ن
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal