آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 20:22   |   کد مطلب: 44324
شب گذشته با بارش برف و کولاک در گردنه اسدآباد حضور برخی از مسئولان در کنار نیروهای همیشه در صحنه راهداری و هلال احمر و پلیس مایه دلگرمی بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  شب گذذشته گردنه اسدآباد به علت بارش برف و کولاک ساعاتی را علی رغم تلاش راهداران، امدادگران هلال احمر، نیروهای بسیج و سپاه، انتظامی، پلیس راه مسدود شد و تعداد زیادی از هموطنانمان در راه ماندند اما امدادرسانی به آنان بنا به قول مسئول هلال احمر به خوبی انجام شد.
 
اگرچه برای خبرنگار ما مقدور نشد که لحظاتی از امدادرسانی و کمک رسانی و تلاش همه مسئولان و نیروهای خدمات دهنده در این شب سرد برفی و کولاک را پوشش خبری دهد، اما امروز تصویری از حضور مسئولی به دستمان رسید که قابل تأمل است.

حضور فرماندار در حوالی 3 بامداد در کنار نیروهای زحمتکش که هم مایه دلگرمی نیروهای خط مقدم برف روبی و هم مردم است.

و اما طبق شنیده‌ها فرماندهان سپاه، انتظامی و امام جمعه هم در گردنه حاضر بوده اند و اقدام به کمک رسانی داشته اند که این هم نوع خود کم نظیر است.

البته به دلیل عدم حضور خبرنگار ما هیچ تصویری از این خدمات خالصانه برای ثبت در تاریخ در دست نیست و لازم دیدیم که برحسب وظیفه قدرشناسی از این خدمت به اطلاع مردم و مخاطبان عزیز برسانیم.

و اما اگرچه شاید شب گذشته برف در گردنه اسدآباد و بسیاری از مناطق موجب گذراندن لحظات سختی برای برخی هموطنان در راه مانده و مسئولان و نیروهای راهداری، پلیس و هلال احمر شد اما خدا را بابت این نعمت الهی باید شکر کرد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal