آخرین اخبار

17. خرداد 1402 - 13:49   |   کد مطلب: 45205
امروز ششمین سالگرد حادثه تروریستی در مجلس و شهادت شهید علی‌جواد زارع، از شهدای ترور شهرستان اسدآباد است که در سال 96 داعش با دست وحشیانه‎اش نه تنها او را به شهادت رساند بلکه از او فیلمی تلخ را منتشر و ماندگار کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، دقیقا" 6 سال پیش یعنی 17 خرداد سال 96 بود که حادثه تلخ و غم‌انگیز تروریستی توسط داعشیان ملعون در بهارستان و حرم امام(ره) رخ داد و 17 تن از جامعه ایرانیان به شهادت رسیدند.
حال که 6 سال از آن حادثه تلخ می‌گذرد، اما همچنان داغی که داعش بر دل ایران و ایرانی گذاشت، هنوز تازه است؛
شهید علی‌جواد زارع یکی از شهدای شهرستان اسدآباد در این حادثه تروریستی بود که داعش در زمان شهادت رساندنش فیلمی از او منتشر و برای همیشه داغ او را بر دل‌ها ماندگار کرد.
او از فعالان عرصه سیاسی، انتخابات و جانبازان دلیر در دوران دفاع مقدس بود که در زمان حادثه تروریستی داعش در دفتر حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و میمه در مجلس مشغول خدمت بود.

 

قبل از حادثه تروریستی او در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان اسدآباد بود که بخشی از امتحاناتش را هم در این مرکز گذراند.

 

او درس آخر از تحصیلش را با عشق به خدا به اتمام رساند و امروز که او در بین جامعه نیست، مدرکی بالاتر از کارشناسی نصیبش شد.

 

مزار او در کنار دیگر شهدای گلزار شهدای این شهر آرمیده است.

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی‌جواد زارع و همه شهدای ترور این حادثه تروریستی، انتظار می‌رود که هر ساله در این روز مراسم در راستای زنده نگه یاد و خاطره این شهدا برگزار و این اقدام وحشیانه داعشیان محکوم  شود، این انتظار از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و البته بنیاد شهید به عنوان متولی امور شهیدان بیشتر است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal