آخرین اخبار

18. خرداد 1402 - 8:32   |   کد مطلب: 45212
افتتاح پروژه سی ساله استخر سرپوشیده شهرستان اسدآباد با حاشیه های پررنگ از تاریخ ساخت این استخر در فضای مجازی همراه بود.

به گزارش آوای سیدجمال،  چهاردهم خرداد ماه امسال ، امام انقلاب حرکت حول دو موضوع مهم ایمان و امید را مجددا به دلسوزان کشور و مسئولین یادآوری کردند.

موضوعات مهمی که نباید از آنها غفلت کرد . بی تردید ناامید کردن مردم یا بدبین کردن آنها به نظام و انقلاب از مصادیق بارز مخرج مشترک با دشمن است .

دقت در کلام رهبر انقلاب نشان می دهد که مطالبه گری صحیح هم از مواردی است که ایشان مورد تاکید قرار می دهند . افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان اسدآباد پس از سی سال ! یکی از کارهای خوب در راستای تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف و همچنین ایجاد امید و نشاط در مردم و علی الخصوص نسل جوان بود.

این پروژه که در سال ۷۲ و در زمان دولت هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شده ، پس از سپری شدن دولتهای خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی ، نهایتا در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

۳۲ سال زمان برای تکمیل و افتتاح یک استخر زمان طولانی و غیر قابل قبولی است. ولی کار خوب دولت سیزدهم در تکمیل این پروژه را باید مدنظر قرار داشت . این استخر یکبار دیگر در سال ۹۸ و نزدیک به ایام انتخابات مجلس به نیت بهره برداری سیاسی ، به صورت نمایشی افتتاح گردید و بلافاصله به دلیل نواقص اساسی ، تعطیل و به دست تعمیر سپرده شد که عملا تا پایان دولت قبل کاری برای آن صورت نگرفت و نهایتا از محل اعتبارات سفر رییس جمهور دولت سیزدهم ، تکمیل گردید .

در مراسم افتتاح این استخر ، مسئولین با کفش و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، حاضر شده و این موضوع از دید کاربران فضای مجازی و برخی جریانات سیاسی با اغراض خاص، مغفول نماند.

در اینکه باید شیوه نامه ها رعایت می شد ، حرفی نیست و اینکه باید مشاوران و دستیاران پرتعداد حاضر در مراسم ،این نکات را مدیریت می کردند ، هم ضرورت داشت ولی به نظر می رسد مطالبه اصلی در ماجرای این استخر ، دو موضوع می باشد که باید پیگیری شود :

موضوع اول : زمان بسیار طولانی تکمیل و بهره برداری که باید مدیران ورزش و جوانان استان و شهرستان پاسخگو باشند که چرا یک پروژه ورزشی باید ۳۲ سال زمان ببرد .

موضوع دوم هم به افتتاح نمایشی آن در سه سال قبل برمی گردد . دو فرض وجود دارد : پروژه آماده افتتاح نبوده و افتتاح شده یا این افتتاح نمایشی باعث خسارت شده است که در هر دو صورت باید فرماندار ، مسئولین ورزش و جوانان استان و شهرستان،نماینده سابق و… پاسخگو باشند و انتظار می رود مدعی العموم نیز در این فقره که به بیت‌المال و اعتماد مردم خسارت وارد کرده ، برخورد نماید.

 ربیعی ؛ کارشناس ارشد رسانه و فضای مجازی

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal