آخرین اخبار

29. شهريور 1402 - 11:15   |   کد مطلب: 46089
چند روزی است که دستگاه عریض و طویل امپراتوری دروغ، دست به کار شده تا شاید در حوزه شناختی بتواند ادراک مردم از واقعیت‌های موجود را دستکاری کرده و به جای حقایق، برداشت مدنظر آنها از واقعیت را جایگزین نماید.

به گزارش آوای سیدجمال، دو تکنیک رایج بزرگنمایی و تکرار، در عملیات روانی دشمن در سال‌های گذشته مکرر به کار گرفته شد تا تصور مردم از واقعیت، آن چیزی باشد که آنها می‌خواهند.

تمرکز رسانه‌های آنها برای بازآفرینی شرارت‌های سال ۱۴۰۱، در ۲۵ شهریور امسال با بی‌اعتنایی گسترده مردم همراه بود.

مردمی که از سال گذشته تا حدود زیادی ابعاد جنگ شناختی دشمن را شناخته و با بی‌اعتنایی به عوامل آن، خط خود را به خوبی از پیاده‌نظام‌های داخلی و خارجی جدا کرده‌اند.

دارالجهاد استان همدان نیز در این ایام، آرام‌ترین روزها و شب‌های خود را سپری کرد.

حضور مقتدرانه مدافعان امنیت در کنار همکاری بی‌نظیر مردم فهیم و آگاه شهرهای مختلف استان همدان، باعث گردید تا ۲۵ شهریور، هیچ حاشیه‌ای نداشته باشد.

قابل پیش‌بینی بود که تلاش کنند در شب‌های بعد بتوانند کاری کنند و با فاکتور آن برای نظام سلطه، جیب خود را پر کنند.

از روز بعد از تو دهنی محکم مردم استان همدان، شاهد انتشار تصاویر آرشیوی سال ۱۴۰۱ و بعضاً استان‌های دیگر بودیم.

این حجم از انتشار بی‌سابقه از تصاویر نشان می‌دهد که برای برهم‌زدن جو آرام همدان، نقشه‌های شومی در سر دارند ولی واکنش مردم بازهم تماشایی بود.

انتشار صدها تصویر از آرامش مناطق مورد ادعا، ادعای کذب آنها را خیلی سریع افشا کرد تا تشت‌رسوایی آنها از بام به زمین بیفتد.

در کنار تصاویر آرشیوی، انتشار یک فیلم حدود ۳۰ ثانیه‌ای توسط شبکه‌های بدنام ضدانقلاب با ادعای محاصره و بازداشت یک دختر! توسط نیروهای امنیتی، در شبکه‌های مختلف امپراتوری دروغ همه‌گیر شد.

فیلمی که زمان و مکان آن نامشخص است.

ماجرا زمانی جالب‌تر شد که سرکرده گروهک جنایتکار منافقین که دستشان به خون هزاران زن و کودک و… آلوده است، مدعی و نگران حقوق بشر! در این فقره شد.

در این فیلم، رفتار مودبانه و پدرانه عوامل انتظامی به خوبی مشخص است.

هرچند معلوم نیست این فیلم در کدام شهر و در چه زمانی گرفته شده است .

کاش مدعیان دروغین حقوق بشر از جنایت‌هایی که مرتکب شده اند ، می گفتند . هنوز دستان جنایتکاران به خون دختر نوجوان نهاوندی ( شهیده منیره سیف) آغشته است .

هنوز کودک شهید علی نظری ، چشم انتظار بازگشت پدر است . هنوز خانواده ۱۷ هزار شهید ترور ، چشم انتظار برخورد قاطع با عوامل این جنایت‌ها هستند .

و نکته مهم اینکه ، امروز دستان مدعیان دروغین حقوق بشر، به خون دهها هزار ایرانی مظلوم و بی گناه آغشته است و مردم هوشیار ما به خوبی نظام سلطه و امپراتوری دروغ آنرا شناخته اند و قطعا شکست امپراتوری دروغ رقم خورده است.

——————————————-

حسین ربیعی کارشناس فضای مجازی

——————————————-

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal