آخرین اخبار

14. آذر 1402 - 12:27   |   کد مطلب: 46808
باز هم انتصابات در آستانه انتخابات؛
در بنیاد مسکن اسدآباد چه خبر است؟
درحالی که از سال گذشته تاکنون دو مدیر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد سکانداری این نهاد را عهده‌دار بودند، باز هم مدیر جدیدی منصوب و معارفه شده، این درحالی است که مدیران آن کارنامه‌ای از خود ارائه نمی‌دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، روز گذشته در نشستی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر فرماندار شهرستان اسدآباد، علی جلالی به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معارفه شده است.

گویا پیش از این یاسر بابایی عهده‌دار مسئولیت در این نهاد بوده که هیچ‌گونه اطلاعی از روز معارفه و گزارش عملکرد وی در دست نیست.

 

و اما پیشتر از آن در 6 تیرماه سال گذشته(1401) فردی از فامنین با نام امیر خسروی که اصالت همدانی داشت، به عنوان رئیس این بنیاد معارفه شده و در بی‌خبری و بدون حضور رسانه‌ها، یاسر بابایی گزینه غیربومی دیگر عهده‌دار مسئولیت می‌شود.

 

حال که مدت خدمت یاسر بابایی نه تنها برای اهالی رسانه هم دقیق مشخص نیست، بار دیگر باخبر شدیم روز گذشته سکانداری این بنیاد را به فردی به نام علی جلالی سپرده‌اند که کارنامه و روزمه‌کاری هم در دست نیست!

 

به نظر می‌رسد این گونه انتصابات و بدون حضور رسانه‌ها و در آستانه انتخابات معنا و مفهوم جالبی ندارد و مردم این شهرستان را سکوی پرش مدیران می‌دانند.

 

همه این موضوعات انتصاب در دو سال اخیر در بنیاد مسکن درحالی است که پیشتر از آن که محمدکرم معصومی عهده‌دار مسئولیت در این نهاد بود، سال‌های زیادی را سکاندار بنیاد مسکن بود.

 

به نظر می‌رسد مسئولان باید پاسخگوی این موضوع باشند، آن مدیری که تودیع شد، چه کارنامه‌ای داشت و مدیر جدید چه توانمندی و تخصص و برنامه‌ای خواهد داشت.

 

با توجه به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌بایست در حوزه تهيه  و اجراي طرح‌هاي هادي روستايي، نوسازي و بازسازي مسكن روستايي، صدور سند روستايي و شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت، ساماندهي گلزار منور شهداء روستايي، واگذاري زمين روستايي، احداث مسكن مهر در شهرهاي زیر 25 هزار نفر جمعيت، ارائه خدمات فني از جمله كارشناسي و ارائه بر و كف اراضي روستايي فعالیت داشته باشد، می‌بایست گزارشی را در دوره خدمت این مدیران ارائه می‌شد، کمااینکه علی‌رغم امام جمعه شهرستان بر لزوم ارائه گزارش عملکرد ادارات و دستگاه‌ها به رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به مردم تأکید کرده بود، متأسفانه بنیاد مسکن این شهرستان در چند سال اخیر کمترین اقدام و البته کمترین گزارش را در این زمینه داشته است.

  انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal