آخرین اخبار

30. آبان 1400 - 10:06   |   کد مطلب: 40642
شفاف و صریح با تصمیم سازان انتصابات استان همدان؛
فرصت آزمون و خطا نیست، آزموده را دوباره آزمودن خطاست!
اخبار عجیب و غریب و ضد و نقیض این روزها در حوزه انتصابات و بکارگیری معاونین فرمانداران به عنوان فرماندار جدید موجی از نگرانی را ایجاد کرده است. بدون تردید ادامه این روند لطمه سنگین به دلسوزان و دوستداران دولت مردمی سیزدهم در همدان خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال،  به خوبی در خاطرمان هست که در خرداد ۱۴۰۰ طرفداران انقلاب چه خون دلی خوردند تا مردم مایوس و عصبانی از دولت دوازدهم را قانع کنند که شیوه درست تغییر، حضور در پای صندوق رای است.‌ کسانی که بیشترین ظلم از طرف دولتمردان لیبرال یازدهم و دوازدهم، متوحه آنها بوده و هست.

 

یادمان نمی رود خواهران فرهنگی و محجبه برای اقناع مردم ناراحت و خسته و عصبانی ازفریب و دروغ دولت قبل، تلاش می کردند و با افراد دارای پوشش نامناسب وارد بحث می شدند و حتی توهین می‌شنیدند. خدا می داند هزاران جوان مومن و انقلابی و دلسوز انقلاب تلاش کردند تا آمار مشارکت مردم پای صندوق های رای بالا برود و دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی انتخاب شود.

 

 

در همان زمان هشدارهای دلسوزان، مرزبندی صحیح با افراد مسئله دار و تغییر رنگ داده بود. در آن زمان فعالان ستاد آقای رئیسی چهار گروه بودند؛ گروه اول جوانان انقلابی و دلسوز که بدون چشم داشت تلاش می کردند، گروه دوم افراد به ظاهر انقلابی بودند که برای کسب پست و کرسی وارد عرصه شده بودند، گروه سوم دولتمردان و مسببان وضع موجود که برای حفظ کرسی ریاست خود تغییر رنگ داده بودند و گروه سوم سرمایه داران و افراد مسئله داری که از ضعف و عدم انسجام ستاد مرکزی رئیسی، سوء استفاده کرده و خود را تطهیر می کردند.

 

پایان انتخابات، آغاز سهم خواهی ها بود. بیشترین سهم خواهی از طرف کاسبان سفره انقلاب و دولتمردان تغییر یافته بود!
 

 

متاسفانه در برخی استانها، اصلا فرزندان انقلاب در نظر گرفته نشدند. برخی از گروه دومی ها با صرف هزینه های گزاف، تلاش کردند تا مثلا «حس خوب» را پله ترقی خود قرار دهند. رایزنی های گسترده، طومارهای پی در پی، تخریب افراد دیگر و… کارنامه ای سیاه برجای گذاشت. مدعیان خدمتی که برای کسب قدرت همه چیز را هزینه کردند.

 

در این کش و قوس دعواهای بین نمایندگان استان نیز بالا گرفت. محصول این دعواها هم وضعیت موجود شد. متاسفانه تلاش نمایندگان انتخاب مدیرانی است که بر آنها مسلط باشند یا اگر این محقق نشد خیلی مقتدر و قوی نباشند که برای آنها سد باشند.

 

فعلا قصد نقد را نداریم ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست …. آقای استاندار، آقای معاون سیاسی امنیتی! این یک موضوع ساده و روشن است که معاونین سیاسی فرمانداران، از نظر گرایش سیاسی اگر از فرمانداران به دولت مستقر نزدیکتر نباشند، قطعا کمتر نخواهند بود.
 

 

کار دشواری نیست اگر مصاحبه ها و اعلام موضع های سال ۹۸ یا قبل از آن را یک مرور ساده بکنید.

آقایان مسئول و آقایان تصمیم ساز!
 

 

مراقب باشید اعتماد مردم به دولت سیزدهم و شما دائمی و ابدی نیست. این مردم و فرزندان انقلابی چک سفید امضا به هیچ کس نمی دهند.
 

 

 

فرصتی که در اختیار شما قرار گرفته را قدر بدانید. از ظرفیت بچه های انقلابی استفاده کنید. جوانان را وارد میدان کنید و این مانع جدی رزومه سازی کاذب را از سر راه بردارید.

 

دولت لیبرال قبل تا آبدارچی ادارات را همسو با خود قرار داده و قطعا مدیران آن به هیچ عنوان قابل اعتماد نخواهند بود. بدون تردید مجموعه ها و نهادهای انقلابی از مراکز مهمی هستند که کادرسازی مطمئن داشته اند. فریب غوغاسالاری معاندین و اصلاح طلبان در خصوص بکارگیری نظامیان را نخورید. آنها نیک می دانند که با این عملیات روانی، دولت انقلابی را از دسترسی به مدیران مطمئن و کارآمد محروم و می توانند با آرامش خاطر ، مهره های سفید خود را چینش کنند .

 

 

و سخن آخر با آقای استاندار!

جناب آقای قاسمی فرزاد، خون دل و زحماتفرزندان انقلابی باعث شد تا دولت آیت الله رئیسی شکل بگیرد، فرصت مسئولیت پیش آمده را قدر بدانید و افراد جوان انقلابی را در همه سطوح بکار گیرید. این نکته مهم را که در حکم شما هم تاکید شده مدنظر داشته باشید.

حسینی کارشناس ارشد مدیریت دولتی

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal