آخرین اخبار

8. آبان 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 29187
در طی دو روزی که بارش باران شدت گرفته، برخی از چادرنشینان منطقه دچار حادثه و خسارت‌ به دام‌ها و وسایل زندگیشان شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر در راستای انجام وظایف و کار انساندوستانه خود اقام به کمک رسانی به آنان داشتند.

به گزارش آوای سیدجمال، این روزها که در فصل پاییز شاهد بارش رحمت الهی هستیم و باران از ناودان‌ خانه‌های کوچک و بزرگ بر کف کوچه و خیابان می‌ریزد و صدای دلنشین شرشر آن به گوش می‌رسد، خانه‌هایی از جنس چادر در برخی از نقاط شهرستان اسدآباد دچار حادثه شده‌اند.

 

آری خانه‌های از جنس چادر متعلق به عشایرانی است که در این ایام در مناطق مختلف شهرستان حضور دارند و امروز چادرهایشان را سیل و بارش باران برده است.

 

در طی دو روزی که بارش باران شدت گرفته، برخی از این چادرنشینان دچار حادثه تلخ از دست دادن چادرهایشان شدند و خسارت‌هایی نیز به دام‌ها و وسایل زندگیشان وارد شده است.

 

چادرنشینان منطقه روستای جنت آباد در تماسی با جمعیت هلال احمر شهرستان درخواست کمک کردند که تعدادی از امدادگرن جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در این محل حاضر و در راستای وظیفه انسان‌دوستانه خود اقدام به کمک به این قشر از جامعه داشتند.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal