آخرین اخبار

5. بهمن 1400 - 12:45   |   کد مطلب: 41265
روز گذشته در یک ملاقات مردمی خبرنگار آوای سیدجمال در اتاق شهردار حاضر شد تا از نزدیک شاهد برخورد آقای شهردار با مردم و نحوه رسیدگی مشکلات آنان باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، روزهای دوشنبه هر هفته ساعات 9 تا 12 ملاقات عمومی شهردار اسدآباد با مردم است؛

 

روز گذشته در یک ملاقات مردمی خبرنگار ما هم در اتاق شهردار حاضر شد تا از نزدیک شاهد برخورد آقای شهردار با مردم و نحوه رسیدگی مشکلات آنان باشد.

 

آنچه در ورود خبرنگار ما به اتاق آقای شهردار توجه اش را جلب کرده بود و البته دیگران هم به این موضوع رسیده و به آن توجه می‌کردند، نبود میز ریاست در اتاق شهردار بود که شاید این اقدام جالب آقای شهردار نشان از خاکی بودن و احساس کردن خود در کنار مردم است، باشد. اینکه یک مسئول میز برایش فرقی نکند و هر جا و مکانی به فکر حل مشکل مردم باشد، این یعنی کار جهادی.

 

 

و اما بعداز ورود هر ارباب رجوع که آقای شهردار با احترام به آنان از آنها می‌خواست روی صندلی دور میز بنشینند، برخی تمایل به نشستن نداشتند.

 

 

بسیاری از ارباب رجوع ها مطالبات خود را از دوران شهرداران سابق می‌دانستند که روزها پله های شهرداری را بالا آمده و همچنان بدون حل مشکل بار آن را به دوش کشیده اند.

 

 

برخی از شهروندان با گلایه مندی از نظام مهندسی به گذاشتن سنگ لای چرخ کار را از سوی نظام مهندسی مطرح می کردند؛ در این میان یکی از شهروندان که مشکل مالی داشت، آقای شهردار آنچنان نامه او را بدون ایجاد جلب توجه پاسخ داد و کمک مالی داشت که هیچ کس ندانست این شهروند برای چه آمده بود.

 

و اما یک گروه از وانت بارها که سدمعبر ایجاد کرده بودند، بعداز تذکر مأموران اجرائیات به اتاق شهردار مراجعه کرده و موضوع مشکلات اقتصادی خود را مطرح کردند؛ آقای شهردار که از یک طرف می بایست پاسخگوی جمع آوری سد معبر باشد و از طرفی میخواست در این اوضاع نابسامان اقتصادی کمک کار این وانت بارها باشد، با باز کردن محلی اجازه کار به آنان را داد.

 

شاهین کلانتری بنگر، شهردار شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما خود را خادم مردم و شهروندان خطاب کرد و گفت: توجه به قانون از اولویت‌های بنده است و باید با راهنمایی درست مردم را هم با قانون آشنا کرد و هم کار آنان را پیش برد.

 

 

وی که یکی از مشکلات را در حوزه ساخت و ساز بدون پروانه کار بیان کرد، گفت: نباید شهروندان تا دریافت پروانه کار اقدام به ساخت و ساز کنند. در این صورت خود با مشکل مواجه خوهند شد.

 

 

شهردار شهر اسدآباد از الکترونیکی شدن پروانه ساختمانی بعداز مراحلی در کمیسیون ماده 100 خبر داد و گفت: این امر در احقاق حقوق شهروندان و شهرداری کمک شایانی می‌کند.

 

 

لازم به ذکر است که این ملاقات عمومی اگرچه تا ساعت 12 اعلام شده اما آقای شهردار تا ساعت 15 پاسخگوی مشکلات شهروندان بود.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal