آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1401 - 13:07   |   کد مطلب: 42260
در آستانه چهلمین سال از سالروز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد به همت حوزه حضرت زینب(ع) و یک بانوی معلول بسیجی جشنواره ای متفاوت در روستای گذرکجین برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت چهلمین سال از سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد و در آستانه این روز، جشنواره ای متفاوت در روستای گذرکجین یکی از روستاهای بخش مرکزی اسدآباد برگزار شد.

این جشنواره به همت حوزه حضرت زینب(ع) و یک بانوی معلول بسیجی که هم دستی در مداحی و ایجاد اشتغالزایی و هم مسئولیت پایگاه بسیج روستای گذرکجین را به عهده دارد، با اجرای متفاوت از پخت نان محلی و غذاهای سنتی و اجرای بازی‌های محلی تا سرودن "سلام فرمانده" توسط دانش آموزان و کوکان انجام شد.

با این اقدام فرهنگی شور و نشاط و امید در بین بانوان و کودکان و دختران بسیجی ایجاد شده بود و تعدادی از بانوان در گوشه ای از حیاط خانم شکری مسئول پایگاه بسیج این روستا مشغول قالی بافی و تعدادی هم مشغول پخت نان محلی بودند، آن طرف تر تعدادی بانوان اهل ورزش مسابقه طناب بازی و طناب کشی داشتند.

در بخشی از این جشنواره دانش آموزان و کودکان با اجرای سرود "سلام فرمانده" ارادات خود را به امام زمان(عج) به نمایش گذاشتند و آن سوی دیگر مادران و بانوان هم با زمزمه سرود آن را همراهی می‌کردند.

در بخش پایانی جشنواره با تست غذاها توسط داوران به تعدادی از آنان هدایا و تعدادی را هم قول سفر زیارتی قم داده شد.

در این زمینه تصاویری ببینید؛

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal