آخرین اخبار

5. مرداد 1401 - 13:10   |   کد مطلب: 42884
بعداز 34 سال سپری شدن همکاری خونین منافقین با رژیم بعثی عراق علیه ایران؛
یادواره 5 لاله شهید عملیات مرصاد به روایت تصویر/باز هم جای مسئولان خالی!
امروز همزمان با سالروز غرورآفرین عملیات مرصاد و به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره 5 لاله شهید این عملیات به همت بسیج و سپاه مراسم یادواره ای در گلزار شهدای شهر اسدآباد برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، 34 سال پیش که عملیات مرصاد با همکاری خونین منافقین و رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران رقم خورد، اسدآباد هم با حضور رزمندگانی از این دیار نقش مهمی را ایفا کردند تا جایی که 5 لاله گلگون به نام‌های "حبیب الله لطیفی"، "نعمت الله بنیاسی"، "فرامرز مظفری"، "کیومرث بداغی" و "بهرام صالحی افشار" در این عملیات تقدیم انقلاب شد.

به همین مناسبت و گرامیداشت یاد وخاطره این 5 لاله گلگون کفن اسدآبادی، باز هم سپاه و بسیج در ارج نهادن به مقام این شهدا، پای کار آمدند و مراسم یادواره ای را در گلزار شهدای این شهر برگزار کردند که بار دیگر جای مسئولانی چون فرماندار و رؤسای اداراتی فرهنگی خالی بود.

در این مراسم یادواره شهدا که گویی فقط برای بسیج و سپاه معنا و مفهمومی خاص دارد و دستگاههای فرهنگی دیگر نسبت به برگزاری یک مراسم هم اقبالی ندارند، در کنار فرمانده سپاه، تنها رؤسای ادارات کتابخانه، بنیاد شهید، هلال احمر و جانشین فرمانده انتظامی دیده می‌شدند.

همچنین در این مراسم که با نوحه سرایی مداحان اهل بیت ع همراه بود، فرمانده سپاه اسدآباد و یکی از رزمندگان در این عملیات به خاطره گویی و ترسیم عملیات پرداخت.

درحاشیه این مراسم کتابخانه سیاری مملمو از کتابهای دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد به نمایش گذاشته شده بود.

در پایان مراسم مزار 5 شهید این عملیات گلباران و فاتحه ای قرائت شد.

تصاویری از این مراسم ببینید
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal