آخرین اخبار

3. مرداد 1400 - 14:01   |   کد مطلب: 39576
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه کمبود آب در خوزستان یک کودتای سفید اصلاح‌طلبان افراطی است که با این جریان آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و دنبال هستند که این دولت انقلابی نتواند کاری از پیش ببرد که در اینجا نیاز به ‌صف آرایی و آمادگی بسیجیان است که به کمک دولت و نظام اسلامی بیایند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام‌جمعه اسدآباد در مراسم یادواره شهدای عملیات مرصاد و 8 هزار شهید استان همدان در گلزار شهدای این شهر، با تشریح عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: صدام ملعون در آخرین کشمکش‌های جنگ تحمیلی فرصت را غنیمت شمرد و با سرکردگی منافقین عملیاتی را در غرب کشور اجرا کرد که در آن حدود دو هزار نفر به درک واصل شدند.

 

وی خطاب به جوانان بسیجی که بالباس رزم و نظمی خاص در مراسم حاضر بودند،  گفت: تا زمانی که پرچم سرخ حسینی و ولایت برپاست و بنده و شما دم از ولایت و پیروی از او داریم، تا زمانی که امید انتظار را در دل می‌پرورانیم و پرچم سبز مهدوی در دست داریم، ضدانقلاب دست از شیطنت با نظام و انقلاب بر نخواهند داشت، بنابراین باید همه ما و شما خودمان را آماده کرده و گوش‌به‌فرمان باشیم.

 

امام‌جمعه اسدآباد افزود: در انتخابات اخیر با مشارکت خوب و پیروزی نیروی از جبهه انقلاب امیدها رویش پیداکرده  مردم امیدوار به یک زندگی سالم با آرامش و بی‌دغدغه هستند، اما این را بدانید که ضدانقلاب دست از شیطنت برنمی‌دارد و نمونه بارز آن جریان کمبود و قحطی آب در خوزستان بود که ضدانقلاب به آن دامن زد.

 

وی با ابراز امیدواری به دولت جدید، گفت: مشکلاتی چون قطعی برق و آب و تعطیلی کارخانه‌ها و معیشت در کشور وجود دارد که جمعی از افراطیون اصلاح‌طلب و جبهه مشارکت با آن فتنه برپا می‌کنند و بانام کودتای سفید هرازگاهی یک مشکل در کشور را جلوه بدهند و دولت جدید معطوف به آن کنند تا دولت هم گرفتار این مشکلات شده و از تمرکز در برنامه‌ریزی برای حل مشکلات غافل بماند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه کمبود آب در خوزستان یک کودتای سفید اصلاح‌طلبان افراطی است که با این جریان آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و دنبال هستند که این دولت انقلابی نتواند کاری از پیش ببرد که در اینجا نیاز به ‌صف آرایی و آمادگی بسیجیان است که به کمک دولت و نظام اسلامی بیایند.

 

وی تأکید کرد: دشمن از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد و این وظیفه من و شماست که جلوی آن‌ها بایستیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal