آخرین اخبار

14. شهريور 1401 - 9:42   |   کد مطلب: 43203
یکی از ایستگاه‌های صلواتی شهر اسدآباد که مزین به نام سردار نام آور و بزرگ دیار سیدجمال الدین اسدآبادی است، در همجواری مسجد امام خمینی(ره) گردنه این شهرستان واقع شده و چند روزی برای پذیرایی از زائران حسینی در مسیر رفت آنان به سمت مقصد عشق خدمت رسانی خود را آغاز کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، از امروز 14 شهریور ماه 11 روز دیگر تا  چهلمین روز از شهادت امام سوم شیعیان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باقی مانده و چند روزی است تعدادی از ایستگاههای صلواتی شهر اسدآباد برای پذیرایی از زائران حسینی در مسیر رفت آنان به سمت مقصد عشق برپا شده است؛

 

یکی از این ایستگاه‌های صلواتی که مزین به نام سردار نام آور و بزرگ دیار سیدجمال الدین اسدآبادی است، در همجواری مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد واقع شده و مسئولیت آن را یکی از جوانان هیأتی و مسجدی این شهر به نام هادی برعهده دارد، البته علاوه بر وی تعدادی از جوانان و افراد مسن که دلداده حسین(ع) هستند، در آن ایستگاه به زائران خدمت می‌کنند.

 

این ایستگاه در گردنه اسدآباد با مسطح کردن بخشی از جاده و برپایی داربست‌ها و نصب پرچم هایی سبز نمایی دیگر گرفته است و بیشترین زائران حسینی را برای استراحت و پذیرایی به خود جلب می‌کند.

 

این ایستگاه با جمع آوری نذورات مردمی و دوستداران امام حسین(ع) و پخت غذا در دو وعده ناهار و شام به زائران حسینی خدمات رسانی می کند.
تصاویری از این خدمت رسانی را باهم ببینیم؛
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal