آخرین اخبار

3. مهر 1401 - 15:55   |   کد مطلب: 43296
در سالروز رحلت پیامبررحمت(ص) و در راستای محکومیت هتک به قرآن؛
تجلی دسته عزاداران نبوی تا اجتماع بزرگ محمدرسول الله در اسدآباد به روایت تصویر
در پی هتک حرمت به قرآن کتاب آسمانی الهی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امت محمدرسول‌الله(ع) اسدآباد با برپایی دسته جات عزاداری از مسیرهای مختلف همه با هم در امامزاده سیداحمد سیدان این شهر گردهم آمدند.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امت محمدرسول‌الله(ع) اسدآباد در امامزاده سیداحمد سیدان این شهر گردهم آمدند و شعار "لبیک یا رسول الله" و "لبیک یا قرآن" سر دادند.

 

این مردم عزادار نبوی که در پی هتک حرمت به قرآن کتاب آسمانی الهی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، امروز پررنگ تر به خیابان آمده بودند، هرکدام با یک هیأت مذهبی متحد و از مسیرهای مختلف سطح شهر به صورت دسته جات عزاداری با سینه زنی و زنجیرزنی  خود را برای ایجاد یک انسجام، اتحاد و یکرنگی و یکپارچگی به امامزاده سیداحمد در محله سیدان رساندند و یکصدا فریاد لبیک یا محمدرسول الله سر دادند.

 

در این اجتماع عظیم نوجوان اسدآباد ‌پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند و البته با همت اتاق اصناف پرچم 12 متری ایران بر روی دستان امت محمدرسول الله اسدآباد فرش شد و این نشانه ای برای محکومیت هتک حرمت کنندگان پرچم مقدس کشور بود.
در این میان پررنگ تر از دیگر مسئولان دیده می شد.

 

در این اجتماع بزرگ حضور مردمی بیشتر از مسئولان جلوه می‌کرد، اما حضور نیروهای نظامی سپاه با لباس سیاه و نیروهای پلیس و انتظامی با لباس رزم و فرماندار و تعدادی انگشت شمار از مسئولان هم دلگرم کننده بود ، اگرچه انتظار از آنان برای همراهی با مردم بیشتر است.

 

در این اجتماع بعداز نوحه سرایی و محکومیت هتک کنندگان به قرآن، یکی از بانوان حوزه علمیه با قرائت بیانیه ای خواستار برخور قاطع با هنجارشکناان و هتک کنندگان به قرآن و زنان و پلیس شد.

تصاویری در این زمینه ببینید؛
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal