آخرین اخبار

26. مهر 1402 - 12:50   |   کد مطلب: 46350
اسدآبادی‌ها جنایت وصف‌ناپذیر رژیم منحوس و نسل‌کشی صهیونیست در بیمارستان غزه را بر نتابیدند و برای نمایش نفرت وانزجار خود از این اقدام بی‌شرمانه، مقابل دفتر امام جمعه تجمع کرده و خروشیدند.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی جنایت بی حد و مرز و حمله سفاکانه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیست در بمباران بیمارستان المعمداني غزه و به شهادت رساندن بیش از هزار و 90 تن از زنان و کودکان بی‌پناه در طول این مدت، مردم انقلابی و با بصیرت شهر اسدآباد مقابل دفتر امام جمعه تجمع و فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و خواهان خونخواهی شهدای مظلوم فلسطینی از سوی مجامع بین‌الملل و حزب‌الله و سپاه پاسداران شدند.

 

 در این تجمع در کنار مردم عادی، حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رؤسای دادگستری و دادستان، روحانیون و طلاب در حوزه، رؤسا و کارکنان برخی از ادارات، دانشحویان و عوامل دانشگاه‌های سیدجمال، پیام نور، آزاد و علوم پزشکی، برخی مدیران مدارس،  دانش‎آموزان، معلمان، هلال‌احمر، عوامل شهردار، شورا، اصناف، بازاریان، بسیجیان هم پر رنگ بود.

 

در این اجتماع با بصیرت مردم، در کنار شعار مرگ بر اسرائیل و صهیونیست کودک‌کش و غاصب، پرچم این رژیم منحوس به آتش کشیده و خاکستر شد.
تصاویری در این زمینه ببینید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal