آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 21:28   |   کد مطلب: 30472
بی حیثیتی بی بی سی در نزد مردم ایران باعث شد تا آنها از "نفوذ ریشه ای" که مشخصه اش دیده نشدن و تاثیرگذاری بر کل مجموعه است دست برداشته و به "نفود شاخه ای" که مشخصه اش دیده شدن اما فلج کردن موضعی ست بپردازند

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از وبلاگ اصلاح حسینی، بنگاه سخن پراکنی انگلیس خبیث، سابقه ای دیرینه در توطئه آفرینی و شیطنت در امور دیگر کشورها دارد. رادیو بی بی سی در 8دی 1319 و وبسایت بی بی سی در سال 1379 و تلویزیون بی بی سی فارسی در 25دی 1387 تاسیس گردیده است. از این رو با توجه به سابقه فعالیت طولانی مدت آن، می توان به تلاشش برای تاثیرگذاری در جنگ جهانی دوم، کودتای28 مرداد، انقلاب اسلامی ایران، 8سال جنگ تحمیلی، تحولات دولت اصلاحات، فتنه 88، تحولات دولت یازدهم و در آخر انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان پی برد.

 در جریان فتنه 88 ، این شبکه معاند سعی بر القای تقلب وسیع در انتخابات ایران و به این وسیله تحریک مردم به شورش و مقابله با نظام داشت و البته از این طریق باعث خسارات مادی و معنوی فراوانی به ایرانیان گشت ، اما با گذر زمان عوامل آن به آگاهی مردم از این دروغ بزرگ پی بردند تا جایی که بی بی سی مطلبی را با عنوان "شورشی که جنبش نشد" منتشر کرد.
 
با فریبکاری های روزافزون بی بی سی مثل ضرب و شتم زندانیان سیاسی در ایران (که البته صدا و سیما مستندی بر رد آن پخش کرد) و پنهانکاری این شبکه در قتل یک سیاهپوست و اعتراضات گسترده در لندن و آشوبهای انگلیس و سکوتش در مقابل کودک کشی ها در غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی و رسوایی های جنسی کارکنان این شبکه ، به مرور افکار عمومی به پوچ بودن مطالب این شبکه پی برد و کار به جایی رسید که حتی عوامل بی بی سی نیز متوجه شدند حنایشان برای مردم رنگی ندارد و پس از اختلافات درونی مجبور به تغییر سردبیر بی بی سی فارسی شدند. بر اینها اضافه کنید دستگیری چند وقت پیش عوامل نفوذ رسانه ای را در داخل کشور،  که بعدها بر طبق اسناد مشخص شد که مزدور بی بی سی فارسی بوده اند و در همین راستا نیز سایت روزآنلاین بسته شد.
 
بی حیثیتی بی بی سی در نزد مردم ایران باعث شد تا آنها از "نفوذ ریشه ای" که مشخصه اش دیده نشدن و تاثیرگذاری بر کل مجموعه است دست برداشته و به "نفود شاخه ای" که مشخصه اش دیده شدن اما فلج کردن موضعی ست بپردازند و از این رو در انتخابات اخیر و بر خلاف گذشته که اصرار به عدم شرکت در انتخابات می کردند تا مشروعیت کل نظام را زیر سوال ببرند اینبار مردم را ترغیب به رای دادن کردند اما رای های خاص!!. آرایی که آنها امید داشتند تا با آن بتوانند به تعبیر رهبر انقلاب ،موریانه وار از یک قسمت جدید شروع به از بین بردن شاخه های درخت انقلاب کنند.
 
از این رو می توان دریافت که انگلیس خبیث راهکارهای قبلی خود را شکست خورده می بیند و رو به شیوه  جدیدی از نفوذ آورده است و الا اگر اندک امیدی داشت، اینچنین بی پرده وارد بازی انتخاباتی نمی شد و تلاشش بر دیده نشدن و تاثیر گذاشتن بود. مطالب بی پرده بی بی سی در 21 بهمن و 27 بهمن در باب انتخابات ایران را نیز باید در همین زمینه تفسیر کرد.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal