آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 21:42   |   کد مطلب: 30282
تلاش برای رای نیاوردن آیات جنتی، یزدی و مصباح یزدی؛
وقتی بی بی سی برای انتخابات خبرگان نسخه می پیچد
هاشمی رفسنجانی، اصلاح طلبان و دولتی ها باید این سوال را از خود بپرسند که چه عاملی موجب شده تا در انتخابات خبرگان به چنین اجماع و موضع مشترکی با بی بی سی و رسانه های غربی برسند و از هواداران خود بخواهند به نحوی عمل کنند تا افراد مورد کینه جبهه کفر و در راس آن آمریکا، نتوانند به مجلس خبرگان راه پیدا کنند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از اروم نیوز، با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات و هراس دشمنان از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای که پیروزی دیگری را برای انقلاب اسلامی رقم خواهد زد، رسانه های بیگانه دست به کار شده و نقشه هجمه را برای ایادی داخلی شان ترسیم کرده اند. بی بی سی فارسی طی جدیدترین اقدام خود طی گزارشی نوشته است برای جلوگیری از روی کار آمدن آیت الله مصباح، آیت الله جنتی و آیت الله یزدی در خبرگان لازم است حداقل 600هزار و حداکثر یک میلیون نفر به فهرست 16 نفره رقبای آنان رای بدهند.

از سوی دیگر سایت رادیو فردا وابسته به سازمان سیا در گزارشی این سه نفر را با نام "مثلث جیم" نامگذاری کرده و هدف اصلی جریان وابسته به آمریکا را در انتخابات پیش رو حذف این مثلث دانسته است. پس از آن سایت های فتنه گران در داخل که کدهای ارسال شده توسط اربابانشان را دریافت کرده بودند همان خط را در پیش گرفته و درخواست حمایت از لیست 16 نفره را مطرح کرده است.

در واقع اگر در انتخابات پیش رو تعداد رای لازم برای انتخاب نشدن آیت الله یزدی، آیت الله مصباح و آیت الله جنتی بواسطه تبلیغ اصلاح طلبان و جریان موسوم به اعتدال، جمع شود بی بی سی و رادیوفردا و سایر رسانه های غربی و صهیونیستی رضایت خواهند داد.

این صف کشی یادآور تقابل مشروطه خواهان انگلیسی با حامیان مشروطه مشروعه بود که در نهایت با حیله گری و فتنه انگیزی های انگلیس به شهادت شیخ فضل الله نوری و انحراف مشروطه ختم شد. اما مردم نشان خواهند داد امروز روزگاری نیست که علمای تزار اول اسلام در آن تنها بمانند و شیخ فضل الله ها به پای دار کشیده شوند، بلکه در این دوران فتنه گران هستند که تباه خواهند شد.

اما هاشمی رفسنجانی، اصلاح طلبان و دولتی ها باید این سوال را از خود بپرسند که چه عاملی موجب شده تا در انتخابات خبرگان به چنین اجماع و موضع مشترکی با بی بی سی و رسانه های غربی برسند و از هواداران خود بخواهند به نحوی عمل کنند تا افراد مورد کینه جبهه کفر و در راس آن آمریکا، نتوانند به مجلس خبرگان راه پیدا کنند.

جا دارد فرمایشات امام خمینی (ره) برای این افراد که اکنون مواضعشان همسو با اصلی ترین دشمن انقلاب، کشور و مردم قرار گرفته، مورد بازخوانی قرار بگیرد. امام خمینی (ره) با اشاره به این نکته که انتظار نباید داشته باشیم که دشمنان از ما تعریف کنند فرمودند: "اگر چنانچه امریکا از ما تعریف کند و روزنامه‎های امریکا از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه؟"

ایشان همچنین در جمع اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه با تاکید بر اینکه  "دژ بزرگ اسلام و این دژ بزرگ روحانیت هر دوی آن، مورد نفرت اجانب است" از روشنفکران و متفکران خواستند این دژها را نشکنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal