آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 18:27   |   کد مطلب: 28497
امام جمعه همدان گفت: خباثت انگلیس علیه ملت ایران فراموش‌شدنی نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با توصیه به تقوای راستین و با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: باید یاد و خاطره این دو شهید را در حافظه‌ها جاویدان کرد.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت طی هفته گذشته به همدان، گفت: خوشبختانه این سفر مصوبات خوبی را برای استان داشته که امیدواریم محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از حضور مردم همدان در استقبال از رئیس جمهور، افزود: مردم همدان استقبال آبرومندی را از رئیس جمهور و هیئت وزیران داشتند که از این امر بسیار خوشحالم چراکه آبروی استان خط قرمز من است.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار در اختصاص بودجه قابل توجه به استان طی سفر رئیس جمهور، گفت: امیدوارم اعتبارات خوبی را برای استان در راستای رفع مشکلات در نظر گرفته شود.

محمدی با تأکید بر اینکه یکی از مباحث اساسی در دین اسلام مسئله دولت‌ها و حاکمیت است، بیان کرد: داشتن دولت و رهبر برای جامعه بشری ضروری است، چراکه اگر آن دو نباشد هرج و مرج در جامعه رایج خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه به دلیل نبود حاکمیت شاهد جنگ و خونریزی در کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، سوریه و افغانستان هستیم، افزود: اگر حکومت در کشورها نباشد قانون جنگل اجرا خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و جنگ و خونریزی در بوسنی و هرزگوین در ادامه به دو نوع حکومت در جهان اشاره کرد و گفت: حکومت اهل حق که فرامین آن طبق دستورات خداوند اجرا می‌شود بسیار مهم و مورد توجه است که متأسفانه هنوز در جهان تشکیل نشده است.

وی افزود: این نوع حکومت فقط مدتی در دوران امیرالمومنین تشکیل شد که متأسفانه با ترفندهای دشمنان آن به طور کامل اجرایی نشد.

محمدی با تأکید بر اینکه باید کسانی که شایستگی اداره جامعه را در زمین دارند حکومت کنند، گفت: گرفتاری دنیای امروز این است که افراد غیر قابل قبولی عهده‌دار وظیفه شده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز با کودتا یا از طریق انتخابات فرمایشی در کشورها افرادی بدتر از حجاج بن یوسف دوران امیرالمومنین علی(ع)، عهده‌دار مسئولیت حکومت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ایجاد انتخابات فرمایشی در آمریکا، افزود: در آمریکا با صرف هزینه‌های بسیار افرادی روی کار می‌آیند که به نفع رژیم فاسد صهیونیستی عمل کنند تا امنیت در کشور نباشد.

وی با اشاره به عدالت در نظام تکوین و تشریع، افزود: تمام کائنات بر ستون عدل استوار است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه مردم باید با آگاهی در انتخابات شرکت کنند، تبیین کرد: کسی که عهده‌دار حکومت است نباید بخل و جهل داشته باشد که نمونه این مورد شاه بود که اموال بیت‌المال را به غارت برد.

وی با بیان اینکه رهبر بر ملت باید رئوف و مهربان باشد، با اشاره به سخنان امام رضا(ع) افزود: امام باید از پدر و مادر بر امت مهربان‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نباید در انتخابات اصول را فراموش کرده و به فروع توجه کرد، بلکه باید افراد شایسته این امر را انتخاب کرد.

وی به سالروز استعمار انگلیس اشاره کرد و افزود: متأسفانه امروز شاهد باز شدن سفارت انگلیس در ایران هستیم، دشمنی که خیانت بسیاری علیه جهان و به ویژه مردم ایران داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تبیین کرد: این روباه پیر با نفاق و جنگ میان ترک، عرب، و لر ... در ایران درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و باید امروز هوشیار بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal