آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1398 - 17:18   |   کد مطلب: 32497
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت و دولت در مقابل دشمنان و مسکبرین گفت: بیانیه شورای امنیت ملی کشور نشان دهنده وحدت ملی و همه جانبه در کشور است و ما همه باید از آن حمایت کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، آیت الله  حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی گفت:تمایل به ظالم پیدا نکنید و بعضی از کسانی که به ظاهر شیعه هستنداما عمل و گفتارش مطابق با ظالمین است .

امام جمعه همدان با بیان اینکه مستکبران خوب حرف می زنند اما در ذهن و قلب خود چیز دیگری را می پرورانند ادامه داد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در چارچوب بین المللی است و مستکبران بر اساس قوانین و تعهدات خود عمل نمی کنند.
آیت الله شعبانی در خصوص سالروز خروج امریکا از برجام است گفت: این اولین بار است که کشور اقدام عملی در مقابل خروج اروپا از برجام همردیف با آمریکا انجام داد و همگان باید آگاه باشند که نباید به اروپایی ها دلخوش شد.
وی با بیان اینکه بیانیه شورای امنیت ملی نشان دهنده همصدایی همه کشور است و همه مسئولان در این زمینه وحدت دارند ادامه داد: اگر اروپا به تعهدات مالی خود عمل نکند نشان دهنده خروج از تعهدات و برجام است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: تحریم های جدید دولت آمریکا شامل صنایع فولاد و فلزات است که همگان بدانند این تحریم ها اثری ندارد چرا که از یکسال قبل شروع شده است.
حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: ترامپ برای تاثیرات روانی این موضوع را بار دیگر عنوان کرده و این در حالی است که این تحریم ها یک سال است که عملیاتی شده است.
وی افزود:ما دوسال است  به تعهدات خود در برجام عمل کردیم متآسفانه کشور ما نتوانست از فوایدی که برجام از نظر اقتصادی برای کشور ما باید داشته باشه استفاده کنیم

شعبانی افزود:اما یک اتفاق خوبی ولو اینکه دیر هنگام بود بیانیه ای بود که شورای امنیت صادر کرد و آن مطابق با بند26و 36 خود برجام است.
عدم اعتماد به ظالمین به  میزان تمایلات قبلی شما به ظالم است .
انتهای ویام 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal