آخرین اخبار

22. فروردين 1398 - 19:06   |   کد مطلب: 32324
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: نرخ 12 درصدی بیکاری در این شهرستان زیبنده نیست و این نشان می‌دهد که ادارات در زمینه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات تنگ نظر و مقصر هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز با حضور فرهنگیان، مسئولان در شورای اداری شهرستان اسدآباد در مجتمع خلیج فارس از زحمات حمان سجادی رئیس سابق آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی و غلامرضا همایی لطیف  به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان اسدآباد با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، اظهار کرد: ما با افتخار می گوییم که در کنار سپاه و سپاهی هستیم.

 

کریم حمیدوند گفت: اقدامات سپاه در سیلاب اخیر بی نظیر بود و در شهرستان اسدآباد هم این نیروها درکنار ادارات دیگر در مدیریت بحران خوب عمل کردند.

 

وی با اشاره به خسارت 300 میلیارد تومانی به حوزه‌های مختلف در اسداباد، گفت: در مدیریت بحران قانون مشخص کرده که تمام ادارات با امکاناتشان در اختیار مدیریت بحران باشند و البته دستگاه‌های اجرایی در اسدآباد در این زمینه خوب پای کار بودند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از شهرداری های آجین و اسدآباد، آب و فاضلاب شهری وروستایی ویژه در راستای کمک رسانی به مدیریت بحران قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به نرخ 12 درصدی بیکاری در اسداباد، خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان زیبنده اسدآباد نیست و این نشان می‌دهد که ادارات در زمینه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات تنگ نظر و مقصر هستند.

 

حمیدوند با بیان اینکه علیرغم وضعیت بیکاری که در شهرستان داریم، کمترین تسهیلات را جذب کردیم و این نشان میدهد که باید در اجرای طرح های اشتغل سختگیری کمتر داشته باشیم بنابراین مدیران ادرات باید در حوزه های کار ی خود برای ایجاد اشتغال بیشتر تلاش کنند.

 

در ادامه این مراسم مدیر سابق آموزش و پرورش اسداباد گزارشی از خدمت خود و سرپرست جدید این اداره برنامه های  خود را ارائه داد.

 

در پایان نیز با اهداء هدایایی از رحمان سجادی قدردانی و حکم جدید سرپرست آموزش و پرورش اسدآباد به غلامرضا همایی لطیف  داده شد.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal