آخرین اخبار

21. آبان 1399 - 15:46   |   کد مطلب: 37339
در مراسمی با حضور مسئولان در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از زحمات سقراط بیرنگ قدردانی و محمدکرم مرادی رئیس تعاون روستایی به عنوان سرپرست این اداره منصوب و معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و معاونش، جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی، مدیران ادارات، مسئولان تعاونی‌ها و کشاورزان در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی شهرستان از زحمات سقراط بیرنگ قدردانی و محمدکرم مرادی که در تعاون روستایی دارای مسئولیت بود، به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب و معرفی شد.

 

ملت ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی اند

در این مراسم کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس، با اشاره به اینکه استکبار جهانی ملت ایران را با دو واژه ترس و معیشت و اقتصاد تحت‌فشار و تحریم قراردادند، اظهار کرد: ملت ایران واژه ترس را در قبال این استعمارگران ترساند و از اذهان تجاوزگران جهانی خارج کرد که مقوله ترس در این ملت تأثیری ندارد.

 

وی ادامه داد: اما در بحث معیشت و اقتصاد و درآمد و امنیت غذایی مردم امروز این خط مقدم جنگ قرار دارند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه آنچه ملت از شما به ذهن دارد، همان سنگر سازان بی سنگر است که در دوران دفاع مقدس هم حضور داشتند، افزود: امروز هم جهادگران در عرصه امنیت غذایی در تلاشند و مصداق همان سنگر سازان بی سنگر هستند.

 

جهاد  کشاورزی کارنامه درخشان و مثبتی دارد

وی کارنامه جهاد کشاورزی چه در نقاط مختلف کشور و چه در اسدآباد کارنامه مثبتی خواند و گفت: آقای بیرنگ مدیری لایق دلسوز و توانمند بود که در نبود امکانات و اعتبارات خوب درخشید و از ویژگی وی می‌توان به صبوری ، مدیریت و ارائه خدمات در سایه امکانات کم اشاره کرد.

 

وی بابیان اینکه مدیریت در این دوره در جهاد کشاورزی هنر است و ما به آقای بیرنگ و همه کارکنان این سنگر تبریک عرض می‌کنیم، افزود: رضایت‌مندی نسبی کشاورزاناسدآباد نشان از  کارنامه مثبت عملکردی آقای بیرنگ است.

 

 

انتخاب محمدکرم مرادی را به فال نیک می گیریم

 

سرمدی انتخاب آقای مرادی را برای سرپرستی جهاد کشاورزی به فال نیک گرفت و افزود: چهره و نام آقای مرادی ناآشنا نیست و به لحاظ تخصص و ارتباط با مردم انتخابی شایسته است.

 

آقای مرادی تا چشم به هم بزنی تودیع شماست، خدمت به مردم در اولویت باشد

وی با قدردانی از زحمات آقای بیرنگ، خطاب به سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی گفت: امروز تودیع آقای بیرنگ است و تا چشم بر هم بزنید، تودیع شماست ، لذا از همین الآن به سرانجام کار بیندیشید و برای خدمت به مردم تلاش کنید.

 

مجید درویشی فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه اولویت اول ما در شهرستان بخش کشاورزی است، اظهار کرد: البته ما در این بخش در سطح استان حرف برای گفتن داریم و جایگاه خوبی درزمینه های مختلف داشتیم.

 

جهاد کشاورزی اسدآباد در برنامه سند راهبردی استان عقب نیست

وی با اشاره به سند راهبردی استان، گفت: در این سند دربرش شهرستانی جهاد کشاورزی اسدآباد از برنامه عقب نیست.

 

فرماندار اسدآباد با اشاره به انتصاب آقای محمدکرم مرادی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره، گفت: با آقای سرمدی دیدگاه مشترک داشتیم که آقای بیرنگ بماند، که با توجه به بازنشستگی وی تلاش کردیم آقای مرادی به‌عنوان سرپرست معرفی شود.

 

وی رمز موفقت هر فردی را صداقت دانست و گفت: تنها باصداقت دلسوزی است که می‌توان در کار موفق بود.

 

مسئولان جهاد کشاورزی را حمایت کنند

غلامحسین تقوی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان هم با معارفه محمدکرم مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی اسدآباد، از زحمات آقای بیرنگ قدردانی کرد.

 

وی با تأکید بر استفاده از توانمندی و همفکری و ظرفیت‌های بخش کشاورزی، گفت: انتظار می‌رود که مسئولان دستگاه‌ها مدیریت این مجموعه را کمک کنند.

 

رئیس سابق جهاد کشاورزی اسدآباد در این مراسم به‌جای گزارش عملکرد از همکاری کشاورزان و مسئولان قدردانی کرد.

 

اسدآباد 10 درصد تولید استان را تأمین می کند

همچنین محمدکرم مرادی سرپرست جدید این اداره نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بخش کشاورزی این شهرستان گفت: اسدآباد 10 درصد از تولیدات استان را به خود اختصاص داده و با وجود حمل‌ونقل مسیر پیشرفت در این بخش وجود دارد.

 

وی با اشاره به صنعت دام‌پروری این شهرستان بلااستفاده مانده و به آن کمتر توجه شده است.

 

مسائل سیاسی را در کار دخیل نمی‌کنم

سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی اسدآباد همچنین به مشکلات بخش کشاورزان درزمینهٔ برداشت بی‌رویه آب از دشت، پایین آمدن بهره‌وری در مزارع اشاره کرد و گفت: مهم برای بنده اخلاق محوری است و ذهنیتی نسبت به کسی ندارم و مسائل سیاسی را در کارم دخیل نمی‌کنم.

 

در پایان حکم سرپرستی جهاد کشاورزی به محمدکرم مرادی داده و از زحمات سقراط بیرنگ قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal