آخرین اخبار

24. شهريور 1398 - 14:11   |   کد مطلب: 33526
دادستان شهرستان اسدآباد با اشاره به نزاع و درگیری دو طایفه در هفته گذشته در اسدآباد گفت: در این زمینه ۲۵ نفر دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، فردی که روز چهارشنبه هفته گذشته در مقابل دادگستری اسدآباد جوانی را به قتل رسانده بود، در تهران دستگیر شد و این قتل برسر اختلاف ملکی و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن مقتول رخ داد.

 

در پی این قتل درگیری در یکی از روستای شهرستان اسدآباد رخ داد که منجر به آتش زدن دو خانه شد و البته نیروهای پلیس به موقع در محل حاضر و از بروز درگیری بیشتر جلوگیری کردند.

 

در این زمینه دادستان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: این درگیری در ابتدا بر سر اختلاف ملکی بود که در زمانی که به دادگستری مراجعه کردند، برادر زاده یکی از طرفین به فرد دیگر حمله ور و در مقابل دادگستری با ضربه سلاح سرد او را به قتل رساند.

 

علیرضا سلطانی متهور از دستگیری ۲۵ نفر در این درگیری خبر داد و گفت: همه افراد دستگیر شده در بازداشت هستند و به زودی به زندان می روند.

 

وی گفت: تعداد ۵ نفر از افراد دستگیر شده در درگیری با خانوداه مقتول امیلی دارند که بعداز مراسم عزای مقتول به زندان خواهند رفت.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal