آخرین اخبار

25. شهريور 1398 - 9:42   |   کد مطلب: 33537
اقامتگاه بوم گردی ترلان در استان همدان، شهر اسد آباد، روستای ترخین آباد واقع شده و با فضایی سنتی و دلنشین، میزبان گردشگران و مسافران از سراسر ایران است.

به گزارش آوای سیدجمال، روستای ترخین آباد در۶ کیلومتری شمال شهر اسد آباد و در جنوب روستای هدف گردشگری ملهمدره قرار دارد. این روستا با دارا بودن طبیعت بکر، باغ های گردو، آلوو سیب، چشمه ها و آبشار های زیبا، یکی از مقاصد طبیعت گردان است.این بوم گردی دارای ۴ اتاق و ظرفیت پذیرش ۳۰ مسلفر را دارد. فضای اقامتی این خانه روستایی شامل ۲ اتاق ۱۲ متری و ۲ اتاق ۲۴ متری ست که همگی آن ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و مسافران می بایست از توالت ایرانی و حمامی که بصورت مشترک در اقامتگاه قرار گرفته، استفاده کنند. از سایر امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون و سیستم گرمایشی نظیر کرسی برقی، کرسی زغالی، بخاری گازی و بخاری نفتی اشاره کرد. لازم به ذکر است ۲ اتاق ۱۲ متری و ۱ اتاق ۲۴ متری این بوم گردی کف خواب و اتاق ۲۴ متری دیگر دارای ۳ تخت خواب می باشد.

 

در این اقامتگاه بوم گردی اینترنت رایگان، راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، خدماتی هستند که برای رفاه گردشگران و توریست گردان ارائه می شود.

 

اقامت در خانه بومی ترلان به همراه وعده صبحانه محلی رایگان می باشد. مسافران در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی می توانند غذاهای سنتی اقامتگاه را در وعده های ناهار و شام سفارش دهند و یا در صورتی که تمایل به آشپزی دارند، از آشپزخانه عمومی اقامتگاه جهت پخت و پز استفاده کنند.از برنامه هایی که مسئولین این اقامتگاه برای مسافران خود در نظر گرفته اند می توان به شب چره (پذیرایی زمستانی)، پخت نان محلی، گشت و گذار در روستا، بازدید از درخت گردوی ۷۰۰ ساله، آسیاب های قدیمی روستا، گردش در طبیعت دیدنی، باغ ها، آبشار ها و چشمه های اطراف روستا اشاره کرد.

 

حمام گلستان اسد آباد، مسجد جامع، کتیبه آقاجان بلاغی ، موزه مردم شناسی اسد آباد، روستای ملهمدره، بنای یاد بود سید جمال الدین اسد آبادی، تالاب امام زاده پیرسلمان و آب انبار شاه عباس برخی از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری اسد آباد همدان می باشند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal