آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1399 - 13:42   |   کد مطلب: 35682
دل پر درد یک مستأجر اسدآبادی از کرایه مسکن در یک پیام؛
اقای دادستان به دادمان برس!
در پی دریافت پیام مردمی درباره افزایش قیمت کرایه خانه های استجاری، علیرضا سلطانی متهور دادستان اسدآباد گفت: ما با کسانی که قیمت کاذب و یا حبابی برای مسکن تعیین کرده و یا قراداد و معامله های سوری تنظیم می‌کنند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، چند وقتی است که با افزایش کرایه های خانه و یا اتمام زمان قرارداد مستأجرین، بار دیگر صدای آنان بالا گرفته اما گویا صدایشان به هیچ مسئولی نمی‌رسد.

شهروندی از شهر اسدآباد با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از ما خواسته که مطالبه اش را این بار به گوش دادستانی برسانیم!
او در بخشی از این پیام آورده است که :

"ببخشید میشود صدای ما مستاجرها را به گوش دادستان برسانید
خدا شاهد است پول پیش ها شده مزخرف کرایه هاهم که سر به فلک‌ کشیده، چرارسیدگی نمیکنند
به اداره اصناف دردمان را گفتیم، گفت دادستان باید نامه بدهد، ممنون میشوم صدای ما را برسونید
.خدا شاهده نداریم و نمیتونیم ‌که بدون خانه بمانیم..یعنی میشه‌ چادر بزنیم ‌توی  بیابان؟  شما  را ‌به خدا کاری کنید.
خسته شدیم ازاین‌همه دنبال خانه مناسب گشتن که اونم نیست، چرا‌کسی به فریادهای بی صدایمان رسیدگی نمیکنه؛
درست نیست که صاحبخانه ها و‌املاکی ها ایتقدر بی خدایی میکنند، مستاجر جماعت‌ اگه داشت دیگه احتیاجی به مستاجری نبود برای خودش خانه میگرفت که خیالش راحت بشه.
مسئولی از اداره اصنافی گفت صاخبخانه ها خودشون‌گرون میگویند، یه قانون بزارن که حق ندارن پول پیش دیگه زیاد بگیرن با کرایه...ماهی پانصد ششصد ازکجا میاد!
به حرف خیلی راحته و آسان‌گفته میشه..اما برای عمل مستاجر بیچاره باید کلی از شکم خودش و زن وبچه بزنه تا جور بشه....یعنی ما مستاجرها هوا میخوریم..لباس با برگ درختان مثل انسانهای اولیه خودمون رو میپوشانیم شمارو‌به‌خدا کاری کنید که صدامون رو بشنون...ممنون میشم."

 

دادستان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به شرایط ویژه مردم در این برهه از زمان به لحاظ اقتصادی و وجود کرونا، اظهار کرد: بالا بردن قیمت و اجاره بهای مسکن عملا"، اخلاقا" و شرعا" در این شرایط نامناسب اقتصادی و کرونایی کار درستی نیست.

علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مسئله ای کشوری است که نظارتی بر آن صورت نمی‌گیرد، گفت: متأسفانه این موضوع تنها برای شهرستان اسدآباد نیست.

وی با هشدار با واحدهای املاک، گفت: ما با کسانی که قیمت کاذب و یا حبابی برای مسکن تعیین کرده و یا قراداد و معامله های سوری تنظیم می‌کنند، برخورد خواهیم کرد.

دادستان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هشدارها به  املاک داده شده و در صورت وجود افزایش قیمت مسکن، آنها را شناسایی و دستور پلمپ آن را به اماکن داده ایم.

وی با اشاره به نرخ تورم بالا در جامعه، گفت: وقتی تورم بالاست، تشخیص اینکه یک ملک چقدر می ارزد که اجاره آن بر آن اساس باشد، مشکل شده است.
انتهای پیان/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal