آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1399 - 14:39   |   کد مطلب: 35712
بانوان هیأت رزمندگان اسلام اسدآباد در لبیک به فرمان رهبر انقلاب در خصوص اجرای کمک مؤمنانه و مواسات ۶۰ بسته غذایی را بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از کرونا توزیع کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، تنها یک فرمان بود که دل و دیده آنان را به راه کرد تا مطیع این فرمان باشند؛ یک جمله رهبری را در خصوص کمک مؤمنانه شنیده بودند که در حال آماده باش شدند و از پای ننشستند.

همزمان با شب قدر و لبیک به فرمان رهبر انقلاب هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران در اسدآباد، ۶۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از کرونا توزیع شد.

 

مسئول هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران در اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه کمک مؤمنانه فرمانی بود که رهبر انقلاب با شیوع کرونا و در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از این بیماری که وضعیت اقتصادی آن ها صدمه دیده بود، اظهار کرد: این هیأت همیشه گوش به فرمان رهبری است و در عرصه های مختلف پیشگام بوده است.

معصومه سحری گفت: یک روز وظیفه این هیأت برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی بود و امروز که این ویروس همانند دشمن بر جامعه ما سایه افکنده، وظیفه داریم که با آن مقابله کنیم.

وی با اشاره به فعالیت برخی بانوان هیأتی در دوخت و تولید ماسک، گفت: ما با جمع آوری کمک های مردمی در این هیأت توانستیم ۶۰ بسته غذایی را بین خانواده‌هایی که از وجود این ویروس صدمه دیدند، توزیع کنیم.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام واحد خواهران در اسدآباد یادآور شد: بسته های غذایی که این هیأت در قالب کمک مؤمنانه توزیع کرد، شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، شکر، حبوبات، پنیر، مایع ظرفشویی بود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal