آخرین اخبار

4. فروردين 1399 - 12:30   |   کد مطلب: 35218
خادمین سلامت در مقابل خائنین سلامت/
تولید روزانه ۱۰۰۰ ماسک توسط هیئت مذهبی در اسد آباد
بانوان هیأت رزمندگان اسدآباد برای حفظ سلامتی مردم این بار با تولید ماسک پا به عرصه جهادگری گذاشتند.

به گزارش آوای سیدجمال، سلامتی، آرامش، یک پیاده روی بدون دغدغه و موارد این چنین ساده که از کنار آنها می‌گذشتیم و در باورمان هم نمی‌گنجید که روزی برای زندگی چنین ساده دلمان بلرزد که نکند از خانه بیرون برویم و‌ مبتلای ویروس شویم و نه تنها خودمان بلکه عزیزانمان را هم دچار کنیم.

 

هفته‌هاست از حضور مهمان ناخوانده منحوسی در جهان و نیز در کشور و استان و شهرمان می‌گذرد، مهمانی که اصلا میزبانی‌اش را دوست نداریم چراکه نه تنها عزیز نیست بلکه جان هم می‌گیرد.

در این روزها که در گیرودار با ویروس کرونا هستیم عده زیادی از دلسوزی نصیحتمان کردند که در خانه بمانیم و از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم و‌ ما چه ساده گرفتیم صحبت های این چنینی را و ویروس همچون زامبی در کشورمان تکثیر و تکثیر شد.

 

چه از خدا بی‌خبرهایی که فرصت‌طلبی کردند و یاوه بافتند تا مردم بترسند و سؤ استفاده گرانی که تیغ نامردی به دست گرفتند و با چند برابر قیمت کردن مواد ضدعفونی و ماسک جیب مردم را زدند و بردند و به خیالشان برد کردند.

در میان تمام بی رحمی‌هایی که خدا را شکر تعداد زیادی نبودند، افرادی لباس جهادی پوشیده و همچون گلی تازه روییده شدند تا پیام سلامتی و آرامش بدهند.

 

این افراد با روحیه جهادی خود خالصانه بار دیگر لحظات جنگ و جانفشانی‌ها را تداعی کردند و جان بر کف در میدان مبارزه با ویروس کرونا و در حمایت از بیماران مبتلا حاضر شدند.

 

به عبارتی زور جهادگران سلامت به خائنین سلامت چربید چرا که در گوشه گوشه کشور نوع دوست ایران اسلامی هر کس به اندازه توان پا به عرضه خدمات رسانی گذاشت و از داشته‌هایش دریغ نکرد.

جهادگران سلامت که برعکس خائنین لحظه لحظه خدمت به مردم را غنیمت شمرده، بر این باورند که خدمت به خلق الله نصیب هر کسی نخواهد شد و باید فرصت‌ها را مغتنم دانست.

 

شاید وقتی اسم جهادگران سلامت به گوشمان می‌خورد ذهنمان تنها به سمت بیمارستان و کادر پزشکی برود اما آن روی سکه چنین نیست.

 

ایران و ایرانی در همه دوران چه سخت و چه آسان ثابت کرده، پشت در پشت هموطن خود را و چه بسا بیگانه را حمایت می‌کند، در بحث کرونا ویروس هم همچون دیگر موارد همه و همه کار خود را تعطیل و به کمک و یاری شتافتند.

هیئت رزمندگان واحد عترت خواهران یکی از هزاران همیاری است که در روزهای مبارزه با کرونا دست روی دست نگذاشته و پای کار است.

 

تصور عده زیادی بر این است که هیأت مذهبی تنها در شهادت‌ها و مراسمات عزاداری فعالیت دارند اما هئیت رزمندگان واحد عترت خواهران شهرستان اسدآباد عکس این باور غلط را با حضور در جبهه مبارزه علیه کرونا در زمینه تولید ماسک اثبات کرده است.

 

این هیئت با مدیریت خانم معصومه سحری از خادمین مسجدی هستند که با کمک خیرین در دو کارگاه کوچک به همت خیاطانی، به دوخت ماسک مشغول هستند.

 

خانم سحری در این زمینه می گوید: وقتی این ویروس همچون خوره به جان مردم افتاده و از آن بدتر برخی خائن دست به احتکار این عمل زشت و ناپسند زدند، تصمیم گرفتم با کمک خیرین و اعضای این هیئت کار جهادی را شروع کنیم و ماسک تولید کنیم.

وی افزود: اگرچه تا به حال مسئولی سراغی از ما نگرفته و مایه دلگرمی نشده، اما ما کار را برای رضای خدا و دستگیری از نیازمندان شروع کرده و روزانه حدود یک هزار ماسک تولید می‌کنیم.

 

این مسئول هیئت مذهبی ادامه داد: ما به همت خیرین پارچه را خریداری و ماسک را با قیمت کم به فروش می رسانیم و مبلغی که جمع آوری می‌شود را به زنان نیازمند و خیاطانی که مشکل مالی دارند، کمک می کنیم.

 

سحری گفت: ما در هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران اسدآباد سالهاست که مشغول فعالیت در عرصه‌های مذهبی، فرهنگی هستیم و در مناسبت‌های مختلف با کمک های مردمی اقدام به کار فرهنگی می کنیم‌.

 

وی افزود: ما در عرصه سیاسی هم به فرمان ولایت گام در مراسماتی مانند راهپیمایی ها گذاشتیم امروز فرمان رهبرمان مبارزه با ویروس کرونا بود که جهادگونه وارد شدیم.

 

این مسئول هیئت مذهبی یا اعلام آمادگی برای کمک به پزشکان و پرستاران برای اهدای ماسک، گفت: البته می طلبد که خیرین و مسئولان ما را در تهیه پارچه کمک و همراهی کنند.

 

این روزها که کرونا ویروس در جای خود و خائنین سلامت به کمکش آمدند، خدمات و کمک رسانی چنین افرادی در هیئت مذهبی قابل تقدیر و تحسین است و درواقع دست خائنین را از پشت بسته اند، باشد که خائنین سلامت از عمل شرم آور و ناپسند خود دست بردارند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal