آخرین اخبار

2. خرداد 1399 - 15:23   |   کد مطلب: 35786
کیومرث سرمدی گفت:امروز رهبر انقلاب با سخنان امید آفرین در شکست قطعی خائنان بشریت و اسراییل غاصب نقطه امیدی را در دل جهانیان زنده کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده منتخب اسدآباد در مجلس در خطبه های نماز جمعه دوم خرداد امسال، با اشاره به روز جهانی قدس و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امروز رهبر انقلاب با سخنان امید آفرین در شکست قطعی خائنان بشریت و اسراییل غاصب نقطه امیدی را در دل جهانیان زنده کردند.

 

 

وی  گفت: نفت کش ما با پرچم ایران اسلامی در سواحل آمریکای لاتین در حال حرکت است و هیچ قدرتی نمی تواند به آن نگاه کند.

 

 

سرمدی به عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز با ایستادگی ملت ایران و عزیزان انقلابی و در رأس آنان ولایت فقیه توانسته ایم جایگاه قدرتمندی در جهان داشته باشیم.

 

 

وی بااشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، گفت: امروز در جریان این بیماری ناشناخته که دنیا را از پا درآورده دیدیم که با همت و فداکاری بسیجیان، سپاه، پزشکان، پرستاران مصونیت و حفاظت از مردم در برابر این بیماری بوده است و این درحالیاست که امریکا با ادعای زیاد در قدرتمندی و دارنده امکانات پیشرفته می بینیم که در مقابل این ویروس کم اورده اند.

 

 

نماینده منتخب اسدآباد در مجلس با قدردانی از مدافعان سلامت، مردم، بازاریان، اصناف در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: نظام اسلامی، نظامی پاسخگو است و ما رهبری شنوا داریم که در پای مطالبات دانشجویان می نشیند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، از حضور مردم در انتخابات و تلاش مسئولان نظارتی، اجرایی شهرستان در برگزاری قدردانی کرد و گفت: انتخابات و دوران رقابت تمام شده است و امروز زمان رفاقت است و باید همه ما مسیولان در کنار مردم برای حل مشکلات تلاش کنیم.

 

 

سرمدی با بیان اینکه بنده به عنوان خادم شما دست همه را با هر نوع تفکرات و دیدگاه سیاسی می فشارم، افزود: گرفتاریها‌و مشکلات زیادی سال‌ها تلنبار شده و البته نمایندگان ادوار گذشته و مسیولان اجرایی تلاش خود را کرده اند اما نباید امید به این داشته باشیم که یک شب مشکلات حل شود و این شدنی نیست.

 

 

وی تأکید کرد: ما باید با تشکیل  کارگروههای مختلف بدون انکه بگوییم که کسی وابسته به کجاست ،تلاش کنیم و البته رعایت بیت المال، قانون و عدالت، نظام و ولایی بودن را در رأس قرار دهیم.

 

 

نماینده منتخب اسدآباد در مجلس با بیان اینکه بنده نماینده همه مردم که به من رأی داده و نداده اند، هستم، افزود: انتظار کمک و همراهی را داریم و ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان مهم است.

 

 

وی با بیان اینکه نباید برخی با ایجاد فضای مطالبه گری تشویش اذهان را دنبال کنند، افزود: با رعایت منافع مردم، بیت المال، نظام کار را دنبال خواهیم کرد.

 

 

سرمدی با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم در شهرستان با استاندار و مدیران استانی ارتباط خواهم گرفت، افزود: بنده در کوچه پس کوچه های این شهرستان بزرگ شده ام، و به گرفتاریهای مردم را آگاهم، البته بنده در شعارهای انتخاباتی خود قول و وعده نانشدنی نداده ام، قول هیچ اشتغال و منصبی به فردی را اداره ای ندادم، اما برای حل مشکلات اشتغال کار خواهم کرد.

 

 

وی وظیفه اصلی مجلس را قانونگذاری، نظارت و تعارض با منافع شخصی و ملی دانست و گفت: در بحث کلان مجلس، جایگاه مجلس قانونگذاری و نظارت است و باید با بهره مندی از قوانینی را مصوب کنیم مشکلات صنوف مختلف را حل کنیم.

 

نماینده منتخب اسدآباد در مجلس تآکید کرد: به ملت اسدآباد و کشور قول می دهم که در مبارزه با رانتخواران و مفسدان بکوشیم و پای منافع بایستیم و مشکلات مردم ببینیم و در حل تلاش کنیم

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal