آخرین اخبار

3. تير 1399 - 11:12   |   کد مطلب: 36062
کمبود اعتبارات، فرسودگی ماشین الات راهداری از مشکلاتی بود که امروز مدیر راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای اسدآباد در شورای ترافیک مطرح کرد و البته بیشترین تصادفات مرگبار در گردنه اسدآباد را برخوردهای رخ به رخ دانست.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، خبری از افزایش آمار فوتی های برون شهری ناشی از تصادفات مطرح شد.

 

لزوم اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و  روستایی و استاندارد سازی و حذف پیچ های خطرناک از مواردی بود که بر روی آن بحث و بررسی شد.

 

همچنین موضوعاتی چون تصادفات با احشام و عابرین پیاده و موتورسواران در سطح شهر در این شورا مورد بحث قرار گرفته که فرماندار شهرستان بر رفع موانع و لزوم آموزش همگانی در روستاها را برای کاهش تصادفات و  مرگ و میرها تأکید کرد.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای اسدآباد در گزارشی اظهار کرد: امسال ۲۰ میلیون تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی و استاندارد سازی مصوب شده و به زودی عملیات اجرایی شروع می‌شود.

 

 ساسان رستمی با بیان اینکه بیشترین تصادفات مرگبار در گردنه اسدآباد برخوردهای رخ به رخ بوده، گفت: جدا سازی محور اسدآباد به سمت همدان به طول ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

 

 وی کمبود اعتبارات و فرسودگی بالای ماشین‌آلات راهداری را از مهمترین مشکلات این اداره خواند‌.

 

فرماندار اسدآباد هم بر سوار کردن مسافران بدون ماسک در تاکسی‌ها تأکید کرد و گفت: تاکسیرانی و حمل و نقل و راهنمایی ماموریت دارند نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی نظارت کنند.

 

مجید درویشی تأکید کرد: راهنمایی و رانندگی باید با رانندگان تاکسی که بهداشت عمومی را رعایت نمی‌کنند برخورد و جلو سوار شدن مسافرانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند را بگیرند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal