آخرین اخبار

10. فروردين 1401 - 21:12   |   کد مطلب: 41813
استاندار همدان در شورای ترافیک از افزایش ۳۱ درصدی تردد‌ها از ۲۵ اسفند تا کنون خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، استاندار همدان در شورای هماهنگی ترافیک ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های مختلف در نوروز برای کنترل خوب تردد ها‌ی درون شهری و برون شهری گفت: از ۲۵ اسفند پارسال،  تاکنون بیش از ۹ میلیون تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی همدان ثبت شده است که افزایش ۳۱ درصدی تردد‌های برون شهری را نشان می‌دهد.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی تصادفات و فوتی ها، تصریح کرد: رفع خطر در نقاط حادثه خیز باید در اولویت باشد، زیرا با توجه به حجم بازگشت خودرو‌ها در روز‌های پیش رو و روز طبیعت دقت و کنترل و نظارت بیش از پیش نیاز است.

وی با بیان اینکه در دور دوم سفر‌ها سرعت بالای رانندگان موجب تصادفات بیشتری می‌شود افزود: به همین منظور سرعت در بزرگراه‌ها در روز به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت و در شب به ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌یابد، و باید قانون کاهش سرعت به ۱۰ کیلومتر در ساعت در محور‌ها اعمال شود.

استاندار تصریح کرد: ضروریست اقدامات فرهنگی و تبلیغات گسترده برای فرهنگ سازی کاهش سرعت در روز‌های پیش رو به شیوه‌هایی همچون ارسال پیامک مفاد قانونی به رانندگان انجام شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه بر محور حادثه خیز لالجین و غار علیصدر گفت: از ۳۷ نقطه حادثه خیز شهر همدان ۵۴ درصد رفع خطر شده و مابقی در دست بررسی است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal