آخرین اخبار

19. تير 1399 - 13:14   |   کد مطلب: 36213
با پیگیری خبرنگار آوای سیدجمال، دادستان به عنوان مدعی‌العموم به موضوع استخر افتتاح شده نمایشی ورود کرد؛
ضرب‌الاجل یک ماهه دادستان اسدآباد به پیمانکار استخر شهید سلیمانی/مسئول پروژه: با فشار وزیر ورزش پروژه را تحویل دادم!
دادستان شهرستان اسدآباد از استخر سرپوشیده شهید سلیمانی که به صورت نمایشی افتتاح شده بود، بازدید کرد و برای تحویل پروژه با رفع نواقص آن فرصت یک ماه ای را به صورت فرصت ضرب‌الاجلی به پیمانکار داد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی انتشار گزارش آوای سیدجمال در خصوص استخر شنای شهید حاج قاسم سلیمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از این استخر سرپوشیده بازدید کرد.

 

در این بازدید دادستان اسدآباد با انتقاد از افتتاح نمایشی پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شهید سلیمانی، خطاب به پیمانکار گفت: شما باید توضیح دهید چرا با افتتاح پروژه ای که دارای نواقص بوده، با احساسات مردم باز کردید و امنیت روان مردم را به خطر انداختید؟

 

قرارداد پیمانکار بررسی می شود

علیرضا سلطانی‌متهور با تأکید بر اینکه پیمانکار باید قراردادهای خود را برای بررسی تحویل دستگاه قضایی دهد، گفت: ان شالله تا یک ماه دیگر بر اساس تعهد امروزتان پروژه را تحویل دهید و ما هم از استخر بازدید خواهیم کرد.

 

وی تأکید کرد: این که شما تعهد می‌کنید تا یک ماه آینده تعمیرات این پروژه را انجام تحویل دهید، ثبت رسانه ای می شود و یک ماه دیگر از این پروژه بازدید خواهم داشت.

 

کف پوش سالن طبقه بالای استخر استاندارد نیست

دادستان اسدآباد در بازدید از طبقه دوم استخر نیز از نوع نصب کف پوش سالن انتقاد کرد و خطاب به سرپرست اداره ورزش گفت: نصب این کف پوش‌ها استاندارد نیست و برای تحویل این پروژه این موارد را مدنظر قرار دهید.

 

وی در خصوص مطالبه پیمانکار گفت: شما پروژه را تا یک ماه دیگر تحویل بدهید تا به پولتان برسید.

 

حقی از بیت المال تضعیف شود، نمی‌گذرم!

سلطانی‌متهور در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه پروژه استخر آماده نشده، اقدام به افتتاح کردند، گفت: متأسفانه به خاطر مسائل سیاسی این پروژه افتتاح شده؛ اگر حقی از بیت المال و یا حقوق مردم تضعیف شده باشد ما از آن نمی‌گذریم و فرصت یک ماه ضرب‌الاجل به پیمانکار برای تحویل پروژه دادیم.

 

مسئول کارگاه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اسدآباد با بیان اینکه فشارهای وزیر ورزش باعث شد که بنده این پروژه را با نواقص تحویل دهم، گفت:  وزیر فشار آورد که آقا ما باید این پروژه را افتتاح کنیم.

تقی پور ادامه داد: پروژه استخر آماده بود اما وقتی آب را داخل استخر ریختیم، مشکل و نواقص آن با گرم شدن آب مشخص شد.

 

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 600 میلیون تومان از شرکت توسعه ورزش مطالبه دارم، گفت: بنده تعدیل قرار داد نکردم و براساس قرارداد قبلی کار می‌کنم و این تعمیرات کف و ...استخر را از جیب خودم می دهم.

 

مسئول کارگاه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اسدآباد مشکل برق، گاز را از دیگر مشکلات پروژه استخر شنای اسدآباد خواند و افزود: به دنبال حل مشکل گاز از شرکت گاز هستیم که اگر مشکل گاز حل نشود، استفاده از این پروژه به درد نمی‌خورد.

 

به ما فشار آوردند افتتاح کنید!

وی گفت: با این شرایط نبود گاز و برق و نقص کف استخر به ما فشار آوردند که افتتاح کنید! افتتاح کنید!

مسئول کارگاه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اسدآباد مدعی شد که این استخر سرپوشیده شهید حاج قاسم سلیمانی آموزشی است و گفت: تاکنون برای این تعمیرات 200 میلیون تومان هزینه برداشته است.

 

صورتجلسه تحویل پروژه استخر را امضا نکردم

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد هم با بیان اینکه ما پروژه استخر شنا را تحویل کامل نگرفتیم و صورتجلسه آن را بنده امضا نکردم، گفت: تا یک ماه آینده این مشکل تعمیرات استخر را حل میکنم.

 

به گزارش آوای سیدجمال : این پروژه مربوط به سال 72 است که 26 سال طول کشید تا در سال 98 و در آستانه انتخابات افتتاح شود که دست آخر در سال 99 باخبرشدیم این افتتاح نمایشی بوده چراکه پروژه را تکمیل نشده و با نواقصات زیاد از جمله برق، گاز ، کف غیراستاندارد استخر تحویل داده اند و امروز مسئول کارگاه پروژه اعلام میکند یک میلیارد و 600 میلیون تومان نیز طلب دارد و برای تعمیرات هم تاکنون 200 میلیون تومان هزینه کرده است. البته شرایط اقتصادی هم به گونه ای است که هر روز بر قیمت مصالح و کاشی و غیره افزوده می شود. بهرحال با ورود دادستان به عنوان مدعی العموم فرصت یک ماهه ضرب‌الاجلی به پیمانکار داده شد که آن را تکمیل و تحویل دهد.امروز 19 تیرماه است که این گزارش منتشر و مسئول کارگاه متعهد شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal