آخرین اخبار

12. دى 1398 - 11:45   |   کد مطلب: 34499
علیرضا سلطانی‌مهتور با بیان اینکه برخی اخبار کذب از رد صلاحیت‌ها تا توهین و تخریب کاندیداها در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: انتشار دهندگان اخبار کذب انتخاباتی باحضور رسانه‌ها دادگاهی خواهند شد.

به گزارش آوای سیدجمال، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ما، با اشاره به انتشار اخبار کذب انتخاباتی از جمله رد صلاحیت برخی داوطلبان در گروه‌های تلگرامی، اظهار کرد: مدیران گروه‌های تلگرامی با مدیریت درست گروه‌های خود، این فضا را از توهین، تخریب و تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب انتخاباتی خالی کنند.

 

وی در هشدار به مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، گفت: درصورتی که اخبار کذب انتخاباتی در گروه و یا کانالی منتشر شود به جز منتشر کنندگان این پیام‌ها این تخلفات دامن‌گیر مدیران این گروه‌ها و کانال‌ها نیز خواهد شد.

 

سلطانی‌مهتور  بیان کرد: گزارش‌هایی مبنی بر انتشار اسامی رد صلاحیت‌ شدگان از سوی طرفداران برخی داوطلبانی که هنوز رد یا تأیید صلاحیت آنها مشخص نیست، دریافت کرده‌ایم و به زودی این افراد را به دلیل تخلفات انتخاباتی احضار و دادگاهی خواهیم کرد.

 

وی در هشدار به این افرادف خاطرنشان کرد: ناگفته نماند دادگاه این افراد با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد یادآور شد: داوطلبان تا زمان تبلیغات به صورت آزاد مراقبت کنند که توهین، تخریب بر علیه داوطلب دیگری صورت نگیرد که در این صورت با آنان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal