آخرین اخبار

25. تير 1399 - 13:32   |   کد مطلب: 36269
عملیات اجرایی ساخت ساختمان پایگاه اورژانس اجتماعی اسدآباد با حضور مسئولان در اداره بهزیستی این شهر آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی، امام جمعه اسدآباد و جمعی از مسئولان و مربیان و کارشناسان بهزیستی، عملیات اجرایی ساخت ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی اسدآباد در اداره بهزیستی این شهر آغاز شد.

 

در این مراسم امام جمعه اسدآباد با تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: این نهاد حمایتی یکی از دستاوردهای انقلاب است که امروز امر خدمت رسانی به جامعه معمولان را انجام می‌دهد.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد بیان اینکه در ایام کرونا ۱۰ هزار بسته غذایی بین مردم و نیازمندان توزیع شد، گفت: این امر به همت سپاه و بسیج و خیرین انجام شد.

وی از جمع آوری ۲۰۰ میلیون پول نقد از بین خیرین خبر داد و گفت: تعداد ۱۷ رأس دام نیز با کمک خود مردم ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: در کل در ایام کرونا با مشارکت مردم و خیرین مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مؤمنان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرکل بهزیستی سازمان استان همدان هم با اشاره به شکل گیری سازمان بهزیستی، گفت: امروز این سازمان در راستای کاهش آلام، آسیبها و افزایش میزان نشاط مردم مرکز اورژانس اجتماعی را افتتاح کرده که امروز عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می شود.

حمیدرضا الوند با اشاره به فعالیت های بهزیستی در طول 40 سال تأسیس، تصریح کرد: مرکز اورژانس اجتماعی یکی از اقدامات بهزیستی برای توجه به امور مردم و در راستا خدمات رسانی و مشاوره است که ثمرات آن را در دراز مدت می بینیم.

 

وی گفت: این پروژه در 500 متر زیربنا در محوطه از حیاط اداره بهزیستی در دو طبقه ساخته خواهد شد.

 

این پایگاه اورژانس اجتماعی اسدآباد در تیر سال 96 افتتاح و فعالیت‌های آن آغاز شده بود که امروز ساختمان آن در اداره بهزیستی کلنگ زنی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal