آخرین اخبار

24. مرداد 1399 - 17:33   |   کد مطلب: 36544
نماز عبادی-سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم، در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه محرم، گفت: انتظار می رود که با رعایت پروتکل بهداشتی مراسمات عزاداری شهرستان با شکوه برگزار شود.

 

حسینی مجد اظهار کرد: بازنشستگان کسانی هستند که حداقل ۳۰ سال در عرصه های مختلف خدمت کردند و باید تکریم و جایگاه و اخلاق محوری را نسبت به آنان داشته باشیم.

 

وی با اشاره به نبود آسایشگاه سالمندان در اسدآباد، یادآوری کرد: لازم است که با کمک خیرین، این فضا برای سالمندان و بازنشستگان ایجاد شود.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: باید دست آزادگان را بخاطر صبر و استقامتشان بوسه زنیم و از ایثار و گذشت و مجاهدتشان تقدیر کنیم.

 

وی از برگزاری جشن غدیر در ۴۱ مسجد شهر و روستا خبر داد و افزود: از چند روز گذشته رزمایش کمک مؤمنانه برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا با حضور پر رنگ سپاه آغاز شده که لازم است در این امر، همه خیرین پای کار بیایند.

 

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به روایتی از ائمه اطهار، ادامه داد: مواسات و کمک مؤمنانه در دین ما جایگاهی ویژه دارد و ما باید در شرایط سخت کنونی، با کمک خود و دستگیری از دیگران موجب خشنودی و رضای خداوند شویم.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، تاکید کرد: انتظار می رود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسمات عزاداری شهرستان با شکوه برگزار شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal