آخرین اخبار

26. شهريور 1399 - 9:57   |   کد مطلب: 36846
نماینده اسدآباد در دیدار با جهانگیری خواستار شد؛
لزوم رفع مشکل آب آشامیدنی و بهسازی راه‌های ارتباطی روستاهای محروم اسدآباد
کیومرث سرمدی با اشاره به مشکلات تعدادی از روستاهای محروم به لحاظ مشکلات آب آشامیدنی و بهسازی راه های ارتباطی، خواستار رفع محرومیت از این روستاها شد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پی دیداری که مجمع نمایندگان و استاندار همدان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در روز 24 شهریور ماه داشت، با اشاره به وجود تعامل خوب بین مجمع و نماینده عالی دولت، اظهار کرد: با توجه به مشکل اشتغال جوانان اسدآباد متاسفانه تأسیسات و کارخانه کوره بلند چدن در مجموعه شرکت صبانور در چهاردولی، سال2هاست علی‌رغم وجود زیرساخت و زیربنایی، تعطیل و بلااستفاده مانده است.

وی همچنین به به گردنه اسدآباد و مشکلات تردد در این مسیر اشاره کرده و گفته: این گردنه در مسیر کریدور شرق به غرب کشور و زائرین کربلا معلی قرار دارد و به علت عدم تخصیص اعتبارات کافی به جای اینکه به یک فرصت تبدیل شود، در خیلی از مواقع با وجود تصادفات به یک تهدید تبدیل شده است.

سرمدی با اشاره به مشکلات تعدادی از روستاهای محروم به لحاظ مشکلات آب آشامیدنی و بهسازی راه های ارتباطی، خواستار رفع محرومیت از این روستاها شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal