آخرین اخبار

14. مهر 1399 - 10:15   |   کد مطلب: 37032
با وجودی که دو روز از مصوبه ستاد مدیریت کرونا برای تعطیلی یک هفته ای اماکن ورزشی می گذرد، اما همچنان این اماکن به فعالیت می پردازند، سؤال اینجاست که مسئولان متولی و نظارتی کجای امر هستند؟!

به گزارش آوای سیدجمال، بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا  و به تبع ستاد شهرستانی در اسدآباد، اعمال محدودیت های یک هفته ای با هدف کمک به سلامتی مردم به ادارات ابلاغ شده، البته از طریق فضای مجازی نیز این امر اطلاع رسانی شده است.

 

 

یکی از مصوبات ستد کرونا، تعطیلی یک هفته ای  کلیه باشگاههای ورزشی اعم از دولتی و خصوصی است؛

 

 

این در حالی است که امروز دوشنبه بعداز اعلام مصوبات به ادارات و اطلاع رسانی آن، باشگاههای ورزشی در سطح شهرستان اسدآباد در حال فعالیت هستند.

 

 

در این زمینه حمیدرضا رجبی سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به مصوبه ستاد کرونا در اعمال محدودیت یک هفته ای، اظهار کرد: کلیه باشگاههای ورزشی اعم از دولتی و خصوصی به مدت یک هفته  تعطیل خواهند بود و حق فعالیت ندارند.

 

 

وی گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا در صورت مشاهده فعالیت باشگاهها اقدام به پلمب خواهند کرد؛ بنابراین انتظار می رود که از بازگشایی این اماکن پرهیز شود.

 

 

نظارت بر عدم بازگشایی باشگاههای ورزشی یکی از وظایف اداره ورزش و امور جوانان است که گویا هنوز نظارتی رخ نداده است.

 

 

متأسفانه این روزها برخی از مدیران  منتظرند تا نسبت به بی توجهی برخی از اماکن ورزشی اعتراضی شود تا به آن رسیدگی و بر آن نظارت کنند، حال اینکه یکی از وظایف ذاتی ادارات باید نظارت باشد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal