آخرین اخبار

20. مهر 1399 - 10:47   |   کد مطلب: 37082
مجید درویشی با بیان اینکه ۴۰ درصد شهروندان اسدآباد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، گفت: در این راستا ۲۸ واحد صنفی متخلف پلمپ و اخطار گرفتند.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز ستاد کرونای شهرستان اسدآباد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در حالی  برگزار شد که وضعیت در این شهرستان مساعد نیست.

 

در این ستاد مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد به کاهش حساسیت مردم نسبت به کرونا اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت مردم در اولویت کار ما قرار دارد و کوتاهی در این زمینه تهدید علیه سلامت عمومی محسوب می‌شود و باید برخورد شود‌.

 

 وی از تشدید تیم‌های بازرسی در بازار، اماکن و ادارات خبر داده و گفت:۴۰ درصد شهروندان این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

 

درویشی افزود: بازرسی‌ها  از ۵۰ واحد نانوایی  توسط تیم‌های بازرسی انجام شده که ۱۵ مورد اخطار کتبی گرفته و شش مورد هم به تعزیرات معرفی شدند.

 

 وی با بیان اینکه ۲۸ واحد صنفی متخلف کرونایی در اسدآباد پلمپ و اخطار گرفتند، افزود: از این تعداد ۲۱ مورد تذکر کتبی و ۷ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد بر اجرای مصوبات ستاد کرونا تأکید کرد و افزود: طبق قانون ابلاغی از طرف ستاد کرونایی کشور هرکس ماسک نزند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند جریمه می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: شش واحد نانوایی متخلف کرونایی به تعزیرات معرفی و ۱۵ مورد اخطار کتبی گرفتند.

 

در این ستاد کرونا عنوان شد: 6 واحد گیم نت، سه واحد غذاخوری،  سه واحد لبنی، ۱۰ واحد بستی فروشی،  یک واحد کافی‌نت و یک واحد آرایشگاه پلمپ یا تذکر کتبی گرفتند.

 

  به گفته  سرپرست دانشکده علوم پزشکی طی روز گذشته ۷ مورد کرونایی مثبت جدید گزارش شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal