آخرین اخبار

18. خرداد 1399 - 12:57   |   کد مطلب: 35918
مجید درویشی با هشدار به آرایشگاه‌های زنانه، گل فروشی‌ها، نوازدگان ارگ و واحدهای صنفی که برای برگزاری مراسم وسایل کرایه می دهند، گفت: برگزاری مراسمات عروسی در منازل ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است ماشین های عروس را توقیف کند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه اسدآباد وضعیت سفید را به دلیل افزایش سفرها، برگزاری مراسمات عروسی و ختم اموات، عدم رعایت پروتکل بهداشتی و بی توجهی مردم رد و وارد وضعیت زرد شده، اظهار کرد: متأسفانه تصور مردم با اعلام وضعیت سفید بر آن بوده که خطر کرونا رفع شده، در حالی که وضعیت سبز بی‌خطرتر است.

 

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم اقتصاد و محل کسب درآمد مردم را تعطیل کنیم، گفت: باید اصناف با  رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند البته نظارت بر آنها نباید به فراموشی سپرده شود.

 

درویشی با بیان اینکه سلامتی جامعه برای ما مهم است،گفت: در حال حاضر کرونا در کنار ماست و تا زمانی که هست باید بهداشت را رعایت کنیم.

 

وی خطاب به رئیس اتاق اصناف، گفت: باید از فعالیت تالارها و رستوران ها و برگزاری هرگونه مراسم تا شرایط رفع کرونا جلوگیری شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با هشدار به آرایشگاه‌های زنانه، گل فروشی‌ها، نوازدگان ارگ و واحدهای صنفی که برای ربرگزاری مراسم  وسایل کرایه می دهند، گفت: برگزاری مراسمات عروسی در منازل ممنوع است و در صورت برگزرای نه تنها با صاحبان عروسی بلکه با آرایشگاه زنانه، گل فروشی ها هم برخورد و  وسایل آنان را ضبط خواهیم کرد.

 

وی تأکید کرد:  نیروی انتظامی موظف است که ماشین های عروس که در سطح شهر و یا مقابل گل فروشی ها هستند را توقیف کند.

 

درویشی با بیان اینکه مراسمات عقد تنها با حضور ده نفر امکان پذیر است و در غیر این صورت نباید برگزار شود، گفت: دفترخانه های ازدواج هم در زمان قرائت خطبه عقد زوجین باید به آنان متذکر شوند که از برگزاری مراسمات عروسی تا رفع شرایط کرونا خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه تا اول تیرماه در اسدآباد برگزار نخواهد شد، افزود: نماز جماعت در ادارات تعطیل و در مساجد شهر و روستا تنها با رعایت پروتکل بهداشتی امکان برگزاری دارند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه روزبازارها فعالیت خود را ادامه دهند، تدکید کرد: البته باید روزبازارها رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل هبداشتی را مدنظر قرار دهند و افراد از مکاسکم استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه ما آسیب اصلی کرونا را از سفرهای اخیر به شهرستان دیده ایم، گفت: مردم از پذیرش مهمان و مهمانی رفتن پرهیز کنند.

 

درویشی با  تأکید بر اجباری بودن ماسک در ادارات، گفت: درصورتی که کارمندی ماسک نداشته باشد، با رئیس اداره برخورد خواهد شد.

 

وی بر ضرورت نشستن تنها دو نفر در عقب تاکسی ها، گفت: در صورتی که تاکسی در سطح شهر این قانون را رعایت نکرد، راهنمایی و رانندگی موظف به جریمه آنهاست.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal