آخرین اخبار

29. مهر 1399 - 11:14   |   کد مطلب: 37156
با گذشت سه هفته محدودیت کرونایی در شهرستان اسدآباد و با نگاه بی توجه مردم به این ویروس همچنان کرونا در اسدآباد تخته گاز می رود.

به گزارش آوای سیدجمال، در سومین هفته از هفته‌ها با محدودیتهای کرونایی قرار گرفتیم و همچنان شاهد بی توجهی به ویروس کرونا هستیم.

 

در سطح شهر اسدآباد چندان توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و بهداشت نمی شود.

 

رانندگان تاکسی بی توجه به کرونا بدون ماسک و بی توجه تر از آنان مسئولان هستند که نظارتی بر این مورد ندارند.

 

تنور کرونا داغ تر از تنور نان در نانوایی هاست و برخی کارگران و متصدیان نانوایی تمایلی به زدن ماسک ندارند و معترضند کار کنار تنور و گرمای آن با ماسک سخت است!

 

البته بسیاری از مردم هم که برای خرید نان در نانوایی آمده‌اند، بدون دستکش و ماسک هستند.

 

ناگفته نماند بسیاری از شهروندان نانشان را از سوپرمارکتها تهیه می کنند و نظارتی هم بر آنها نیست. در این اماکن هم فروشنده بدون ماسک و دستکش است.

 

متأسفانه اگر چه تعطیلی مدارس در پی پیشگیری از شیوع کرونا رخ داده، اما بیشتر شاهد حضور دانش‌اموزان و کودک و نوجوان در کوچه‌ها و خیابان هستیم.

 

بدون استثنا همه کودکان و نوجوانان بدون ماسک در کوچه مشغول بازی هستند، ناگفته نماند که مشکلات شبکه شاد و آموزش های مجازی هم در این شهرستان پاسخگو نبوده و بیشتر دانش اموزان درس را رها کردند.

 

حضور بی دلیل برخی از مردم در سطح بازار و خیابان و کوچه‌ها نشان می دهد که هنوز باورپذیری آمار بالای فوتی های ناشی از کرونا و مبتلایان به این ویروس در جامعه زیاد مشهود نیست.

 

انتظار می رود که مسئولان نسبت به گذشته نظارتهای خود را بر بازار، اماکن عمومی، ادارات، وسایل نقلیه بیشتر کنند و مصوبات ستاد کرونا بر روی کاغذ نماند.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal