آخرین اخبار

25. آبان 1399 - 11:27   |   کد مطلب: 37376
محمد شیرزادی در واکنش به انتشار فیلم آتش زدن پیکانی توسط اراذل و اوباش در فضای مجازی گفت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و دستورات قضایی برای انجام تحقیقات و شناسایی متهمان صادر شده است و نباید ادمین های کاناهای مجازی و خبرنگاران، اخبار را بدون اصالت و غیرموثق منتشر کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، دو روز گذشته فیلمی از آتش‌سوزی پیکانی که توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شده بود، در فضای مجازی و توسط یکی از رسانه های استان منتشر شد.

 

در این زمینه سایت باشگاه خبرنگاران با انتشار این فیلم، آورده که فیلم توسط دوربین مدار بسته ضبط شده و شهروندی در پیامی بیان کرد که:

"سلام ببخشید مزاحم شدم من یک مسافر کش هستم که حدود ۱۰ روز است که جنب مسجد جامع شهر اسدآباد همدان ماشین من را آتش زدند تا حالا از سمت دادگاه یا نیروی انتظامی هیچ کمکی به من برای شناسایی این افراد نکردند اگر امکان دارد در یک شبکه‌ای پخش شود یا راهنمایی کنید. ممنونم"

 انتشار این فیلم در فضای مجازی با محمد شیرزادی واکنش دادستان اسدآباد همراه بود که در این زمینه پیامی را با این مضمون به این پایگاه خبری ارسال کرد:

آتش زدن عمدى خودروى پیکان در همان شب در مرجع انتظامى پرونده تشکیل  و دستورات قضایى  متعاقب آن صادر و تحقیقات  جهت شناسایى  متهمان ادامه دارد.

در ضمن به ادمین هاى کانال‌هاى فضاى مجازى و خبرنگاران اعلام مى گردد که اخبار را بر مبناى منابع موثق منتشر نمایند، و از انتشار اخبارى که فاقد اصالت و منبع موثق است جدا خودارى نمایند، والا برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal