آخرین اخبار

14. خرداد 1400 - 21:16   |   کد مطلب: 39128
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، گفت: کسی که می خواهد رئیس جمهور این کشور باشد، باید شعار واقعی بدهد، راستگو باشد و البته مردم هم باید در انتخابشان فرامین رهبری را مدنظر قرار دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای و دوری نمازگزاران از گناهان، اظهار کرد: در سال ۶۸ مصیبتی جانسوز نصیب مردم عالم و به خصوص ملت انقلابی و ولایی ایران شد و آفتاب درخشنده امام ره غروب کرد و مردم در فقدان او غمبار شدند.

 

وی با تأکید بر مرور و بازخوانی شخصیت امام خمینی ره، گفت: امام ره در بصیرت، شجاعت، جامعه شناسی، سیاست و دیانت، زهد و تقوا، ارتباط با خدا و اهل بیت ع، کسی همانند او نبود و امروز در حفظ و پایداری این انقلاب کسی مانند رهبری نیست.

 

امام جمعه شهر اسدآباد افزود: هنوز امام خمینی ره را نشناختیم و چه اسراری در وجود او بود که اینقدر اثربخش بود، ایشان مردم را روحیه و بصیرت داد .

 

وی گفت: امام ره با عمقی که از معنای جمهوریت و اسلامیت را می دانست حرکت انقلاب را شروع کرد و البته به آن اعتقاد داشت .

 

حجت الاسلام حسینی مجد خطاب به مسئولان در هر لباسی و میزی ، گفت: امام ره استکبار ستیز بود و هر مسئولی تا زمانی که چشم و نگاهش به بیگانه باشد، نمی تواند دل به این مردم ببندد و به خود متکی باشد.

 

وی ادامه داد: کسی که می خواهد رئیس جمهور این کشور باشد، باید شعار واقعی بدهد، راستگو باشد و البته مردم هم باید در انتخابشان فرامین رهبری را مدنظر قرار دهند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه مردم باید در کنار مشاهده برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری، سوابق آنها را هم ببینند، گفت: باید بررسی کرد که کدام کاندیدا دنبال مبارزه با فساد و استکبار ستیزی واقعی بوده است.

 

وی بابیان اینکه رأی ندادن گناه کبیره است، گفت: مشارکت در امر مهم انتخابات یک تکلیف است که باید همه باید در آن شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد با قدردانی از حضور مردم در دسته عزاداری ارتحال امام ره، گفت: علی رغم وجود ویروس کرونا، گرما این مراسم عزاداری باشکوه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal