آخرین اخبار

23. دى 1400 - 11:10   |   کد مطلب: 41143
قطار انتصاب فرمانداران در استان همدان در حالی به پیش می رود که گویا مسئولان استانی هنوز برای شهر اسدآباد در بین چند گزینه تردید وجود دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، اسدآباد، دیار بزرگمرد تاریخ اسلام نامش با حرف الف آغاز می شود اما گویا جزء آخرین شهرهای استان همدان برای ایستادن قطار انتصابات دولت سیزدهم در حوزه فرمانداری است.

 

 

حال که جزء آخرین شهر استان همدان برای انتصاب فرماندار، رئیس ارشد شهرستان و نماینده تمام الاختیار دولت در شهرستان خواهیم بود، انتظار می‌رفت و می‌رود که بر اساس فرموده رهبر انقلاب انتصاب فرد با رویکرد جوانگرایی صورت بگیرد و البته این یکی از مطالبات جدی رهبری است.

 

 

کمااینکه انتظار می رود علاوه بر داشتن رویکرد جوانگرایی یک مدیر ارشد برای اسدآباد، فرد دارای روحیه جهادی و انقلابی و کارآمدی هم باشد چرا که این شهر انباشتی از مشکلات و پروژه های نیمه تمام و رها شده دارد که در دولت تدبیر و امید هم به آن هیچ توجهی نشد.

 

 

لازم به ذکر است که در دولت قبل تر هم انتصاب فرمانداران برای شهرستان اسدآباد همیشه با مشکلاتی همراه بوده و تقریبا” از افراد بازنشسته و نزدیک به بازنشستگی بهره برده شده که همین یک ضعف اساسی برای شهرستان محسوب می‌شود و موجبات عقب ماندگی اسدآباد را فراهم کرده است.

 

 

پیش از این آقای نماینده مجلس در گفتگویی با خبرنگار ما خبر از انتصاب فرماندار جدید خبر داده بود و از ویژگیهای فرماندار جدید را فردی جوان و بومی خوانده بود.

 

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که چند گزینه برای فرمانداری اسدآباد مدنظر و حتی در یک مورد تا مراحل مصاحبه هم پیش رفته بود و به یکباره این موضوع منتفی شده است.

 

 

یکی از روحانیون جوان و بومی شهرستان جزء گزینه های دولت سیزدهم برای انتصاب نماینده خود در شهرستان اسدآباد بود که شنیده‌ها حاکی از منتفی شدن این موضوع دارد.

 

 

در این زمینه شنیده می‌شد که آیت الله شعبانی نسبت به این انتصاب مخالفت داشته که وی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما این موضوع را انکار و اظهار کرد: بنده در مقام مشورت اینکه مصلحت هست و نیست صحبت‌هایی را با گزینه داشته‌ام اما دولت به هر دلیلی قبول نکرده است.

 

 

و اما دو گزینه دیگر که یکی از گزینه‌ها در کسوت بازنشستگی است، هم جزء گزینه های مطرح شهرستان برای پست فرمانداری این شهرستان است که تاکنون اخبار دقیق تری به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal