آخرین اخبار

7. آبان 1400 - 16:07   |   کد مطلب: 40438
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، با تأکید بر اینکه استاندار باید در انتخاب افراد مسئول سوابق را بررسی کند، افزود: آقای استاندار مسئولی را در اسدآباد بگمارید که در حفظ وحدت، مدیریت بحرانها عمل به وظایف نیروی کار بلد ، آزاده باشد و شهر را متحول کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: تقوا عظمتی دارد که دوستان خداوند را از محرمات و گناهان باز می‌دارد تا جایی که از ترس خدا به عبادت می‌پردازند.

 

 وی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: او دستان کوچکی داشت اما با قلب بزرگ و استکبار ستیزی اش در مقابل دشمن نارنجک به خود بست و به فرموده امام راحل او یک رهبر است.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: همه مسئولان میدانند که ما هر موقع توانمند در مقابل دشمن ایسنادیم و به انان نه گفتیم، نتوانستند بر ما نفوذ کنند البته هروقدت سست مقابلشان ایستادیم و آنان پررو تر شدند.

 

وی تأکید کرد: باید شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در هر عرصه و صحنه ای فریاد داده شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه مسئولی که دست سازش به دشمنان ما می‌دهد، منفور است ، افزود: نباید ذره ای سستی بین مسئولان ما در مقابل دشمن باشد.

 

وی گفت: مردم، مسئولان ، احزاب و گروههای در ستاد اقای رئیسی به آقای استاندار اجازه بدهند که افراد کار بلد در جایگاههای مسئولیت قرار بگیرند و سهم خواهی نکنند.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه استاندار باید در انتخاب افراد مسئول سوابق را بررسی کند، افزود:  آقای استاندار مسئولی را در اسدآباد بگمارید که در حفظ وحدت، مدیریت بحرانها عمل به وظایف نیروی کار بلد ، آزاده باشد و شهر را متحول کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal