آخرین اخبار

11. بهمن 1400 - 13:41   |   کد مطلب: 41317
بنا به قول بزرگی در اسدآباد، تودیع فرماندار سابق غافلگیرانه بود و نشد از خدمات آقای کتابی تقدیر شود، بنابراین با درخواست از استاندار قرار است شورای اداری شکل بگیرد و ادارات از خدمات وی تقدیر کنند، اینجا چند مسئله مطرح است که به آن پرداختیم و انتظار می‌رود مسئولان نظارتی و انقلابیون پیگیری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصر همدان، چندی پیش در مراسم تودیع فرماندار سابق تویسرکان بود که به بهانه تقدیر از زحمات و خدمات وی در بدرقه اش، مسئولان ادارات و سازمانهای مختلف هدایایی را تقدیم او کردند که از آن به عنوان جهیزیه هم یاد شد.

 

حال در روز تودیع فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد که بنا به قول بزرگی غافلگیرانه بود و ادارات نتوانستند تقدیری از آقای کتابی داشته باشند، از استاندار درخواست شد که باتوجه به شرایط کرونایی اجازه برگزاری شورای اداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی بدهند تا از خدمات و زحمات فرماندار سابق اسدآباد هم تقدیری شود.

 

در اینکه از یک مدیر و مسئول در پایان خدمتش در یک شهرستان تقدیر شود، حرفی نیست و شاید کار پسندیده ای باشد اما در این برهه از زمان که به قول خود مسئولان با کمبود اعتبارات مواجه اند و یا ادارات اعتبار و پولی دارند و وضعیت اقتصادی حال و روز خوشی ندارد، آیا تقدیر از خدمات فرماندار سابق نیاز است؟

 

ایا قرار است تقدیر از خدمات فرماندار سابق اسدآباد از جیب شخصی رؤسای ادارات انجام شود؟ یا قرار است فاکتورسازی صورت بگیرد؟

 

باتوجه به اینکه شاید کمتر مدیری از جیب شخصی خود برای تقدیر از یک مسئول که دیگر دستش از این منطقه کوتاه است، اقدام کند، باید مراقب بیت‌المال بود آن هم در این زمان که مردم ۸ شان گرو ۹ است، بسیاری از ادارات بدون اعتبار و بدون تنخواه هستند!

 

انتظار می‌رود این مسئله با ورود انقلابیون و عوامل دستگاههای نظارتی پیگیری و از برگزاری چنین برنامه قبل از آنکه تبعات برای نظام داشته باشد، جلوگیری کنند.

 

آقای استاندار هم که مدیریت ستاد کرونا در استان را عهده دار است، نباید فراموش کند که وارد پیک ششم شده ایم و باید از هر نوع برگزاری مراسمی که رویکرد مردمی و منفعت مردم در آن نیست، پیشگیری شود.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal