آخرین اخبار

14. بهمن 1400 - 12:49   |   کد مطلب: 41348
همزمان با سومین روز از دهه فجر و چهلم و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان 3 پروژه در حوزه آب و فاضلاب، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت دهه فجر و در سومین روز از این دهه فجر 3 پروژه در حوزه آب و فاضلاب، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.  

 

این پروژه ها شامل حفاظت فیزیکی از تأسیسات آب شرب روستایی، واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای چنارسفلی، و گلخانه تولید سبزی و صیفی در شهرک پردیس بود.

 

 پروژه حفاظت فیزیکی از تأسیسات آب شرب روستایی در روستاهای چنارسفلی ، دهنوش، النجه و گنجه بود که به صورت نمادین از پروژه فنس کشی روستای چنارسفلی بهره برداری شد.

 

آب و فاضلاب برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه کرده است.

 

همچنین یک واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستای چنارسفلی به بهره‌برداری رسید که بنیاد مسکن اسدآباد همزمان ۱۳۸ واحد مسکن مقاوم سازی دیگرا را به افتتاح رساند.

 

این تعداد واحد مسکن روستایی شهرستان با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در سطح روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات آورده متقاضی و تسهیلات بانکی انجام شده است.

 

یک واحد گلخانه تولید سبزی و صیفی نیز در شهرک گلخانه‌ای پردیس موسی آباد با اعتبار یک میلیارد و 41 میلیون تومان شامل اعتبارات بانکی و آورده متقاضی افتناح شد.
با افتتاح این واحد گلخانه که در 4 هزار مترمربع سطح زیر کشت دارد، برای 4 نفر اشتغالزایی کرده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal